![]() |
Je baas morgen
a) schijterij
b) koppijn c) darmkrampen d) whiplash e) alle geluk van de wereld Wat gun je je baas morgen? |
Ik heb momenteel geen baas.
Ik voel mij dus gediscrimineerd. Ik eis een verdraagzame enquête. Voor iedereen. |
Citaat:
Ik zit hier al heel de namiddag enquetes op te starten om iedereen tevreden en betrokken te houden. Ik zit er een beetje door. Jij gaat dat goed doen. Bedankt alvast. |
Ik deed het overigens niet met opzet, dat discrimineren.
Ten bewijze; ik bedacht me pas na de enquete dat ik mezelf ook gediscrimineerd had. Ik zie mijn baas namelijk nooit dus het maakt me niet uit wat hij al dan niet mankeert. En die keuze vind ik ook niet terug in mijn eigen enquete... Dom seg. |
Ik heb zoveel bazen dat ik niet weet wie mijn baas is. Uiteindelijk is het hele volk zelfs mijn baas. En vermits ik daar deel van uitmaak ben ik zelf de baas.
|
ik wens hem e met abcd
|
Citaat:
Ik voel mij niet zo goed. Ik heb enquetevrees. |
kon je daar niet telkens voor plaatsen 'mijn' ? (mijn schijterij, mijn koppijn, ens ...) :lol: (natuurlijk niet voor 'alle geluk....' )
Maar voor de rest zeer begrijpelijk. Bedankt. Nu kan ik met een gerust gemoed gaan werken..... |
Ik wens hem alle geluk want morgen ben ik er niet. Dus hij gaat alle geluk nodig hebben. En de rest van de week heb ik ook vrij. :cheer:
|
Citaat:
|
Tip
Als uw baas tegen u zegt: Ik sterf bijna van Uw gezaag! Laat hem rustig sterven. ![]() |
Mijn baas is verdampt begin de jaren tachtig
|
Citaat:
|
Schijterij niet, want stront valt altijd naar beneden en ik heb niet graag schijterij op mijne kop.
|
Als je je baas abc of d toewenst dat kan je misschien beter ander werk zoeken of zelfstandig worden of in extreme gevallen psychiatrische hulp zoeken.
|
Citaat:
Maar eerst de kassa passeren natuurlijk dus ik ga er nog wel efkes zitten :D. |
Kruipen voor hun baas op de werkvloer (ze moeten tenslotte hun lelijke strontfermette afbetalen) maar hem achter z'n rug vanalles toewensen.
Typisch gedragspatroon van het gepeupel. |
Citaat:
Als militair moet ge dat toch weten, er is maar een vorm van vermaak....;-) |
Hmm, tijd om de vijs nog eens aan te draaien en mijn personeel morgen nog eens laten voelen dat IK de baas ben :twisted:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be