![]() |
Wat vinden jullie van Kaat Bollen?
1 - Een lekker wijf
2 - Een lelijk wijf 3 - De seksbom van het moment 4 - Overhyped 5 - Geen mening Voor mij ist het nr.3 |
Wie is dat misschien?
|
Ik kende ze ook niet.
Ik zocht het even op ... http://www.humo.be/tags/103508/kaat-bollen ![]() Met alle respect voor de dame in kwestie maar ik heb het zo hoog niet op met seksuologes neem nu Goedele Liekens *puke*puke* ![]() Ik koos dan ook voor: 4 - Overhyped |
"""In het voorjaar van 2012 voelde Kaat Bollen - Vlaanderens op één na bekendste seksuologe - de Humo-surfers aan de tand. Thema van haar rondvraag: 'borsten'."""
Onnozele trien.....in plaats van aan die borsten te voelen, aan de tand voelen....:roll: Hoe je dan aan resultaten kan komen ?????? :twisted: |
Ik kies voor 1, maar ik heb dan ook een zwak voor lang ros haar.
|
Ik geef pas mijn mening als de vraag luidt 'wat vind je van Kaats bollen' mét wat foto's ter keuring van die bollen..... :twisted:
|
Citaat:
De van nature uit echte rosse vrouwtjes zijn ook de knapste. Meestal fijn figuurtje mooi gezichtje, het lange rosse haar, de sproetjes ... zalig. ![]() |
Wie is dat, misschien?
|
Citaat:
|
Kaatje met haar mondharmonikaatje....
|
Citaat:
Zo'n vrouwen op de tv !!! |
Geen idee meer van maar riepen vroeger Dolle Mina's eens niet dat vrouwen uitgebuit werden.
Ik heb de flauwe indruk dat dit zwaar gezwets was want tegenwoordig zijn ze er allemaal nogal snel bij met in hun blootje te gaan staan of op wat anders in te gaan, als het maar opbrengt. (lees: kassa kassa kassa ... ) Ik vond die leuker dat die Kaat. :rofl: |
In deze draad staan helemaal geen foto's van ros haar.
Hier staan foto's van goedkope rode verf. |
Da's geen echt ros vermoed ik.
|
Citaat:
|
Dit is natuurlijk rood haar.
Je haalt ze er zo uit, de echte en de geverfden. Geen enkele verf kan de unieke complexie van natuurlijk rood haar nabootsen. ![]() |
Ik vergat nog te schrijven: Ze kan mij niet krijgen die K. Bollen punt :rofl:
|
Stttttt!!! Ik heb aandelen in rode verf!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be