Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Rechts (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Dag van het Europese Boek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18299)

Volksstormer 27 juli 2004 23:01

Dag van het Europese Boek

Gelieve dit bericht verder te verspreiden:

Op 18 september 2004 organiseert Het Europese Boek in zaal De Basiliek – Hovestraat 69 te Edegem (nabij Antwerpen) een boekenforum voor al diegenen die een mening vertolken die te weinig of niet aan bod komt in het huidige officiële en commerciële circuit.

Volgende auteurs zegden ondertussen reeds hun medewerking toe: Professor Luc Lamine (VL), dhr. Christian Marot (W), dhr. Jaak Peeters (VL), dhr. Erik Verstraete (VL), mevr. Rita Audenaert (VL), dhr. Guillaume Faye (F), dhr. Hans Andriessen (NL), dhr. Marc Platel, ea. Enkelen onder hen zullen die dag een referaat houden over hun werk. Op verschillende boekenstands is er tevens een uiteenlopend aanbod van boeken.

De volgende debatten zijn voorzien:
- De rol van kritische en onafhankelijke media (met ’t Pallieterke en Rivarol)
- Religie in de 21ste eeuw (met Religie&Mystiek, Werkgroep Traditie, Wies Moens Vormingsinstituut)
- Kruitvat Middenoosten (met Comité Europa-Palestina-Irak, Marc Joris, )
Voor meer informatie over dit boekenforum kan u steeds terecht op het nummer 0496/10.10.84 of op het e-postadres [email protected].

We danken u bij voorbaat voor opname van dit bericht in uw publicaties en rondzendlijsten.

Groot Bakkes 1 augustus 2004 23:18

Zijn de boeken ook allemaal in het Nederlands vertaalt of niet?

Betweter 2 augustus 2004 08:52

Het staat ook op de webstek van Vlaamse Jongeren Dilbeek.

Volksstormer 2 augustus 2004 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Zijn de boeken ook allemaal in het Nederlands vertaalt of niet?

Daar zal vanalles tussen zitten. Faye is (voorlopig) nog niet vertaald.

Ik denk dat het aanbod te vergelijken zal zijn met de stands in het Hof van Vlaanderen of op de Dag van de Militant.

C uit W 2 augustus 2004 19:45

Pfff, Antwerpen... :(

Volksstormer 2 augustus 2004 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Pfff, Antwerpen... :(

Vlaanderen Groot! :-D ;-)

Groot Bakkes 3 augustus 2004 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Daar zal vanalles tussen zitten. Faye is (voorlopig) nog niet vertaald.

Ik denk dat het aanbod te vergelijken zal zijn met de stands in het Hof van Vlaanderen of op de Dag van de Militant.

Spijtig. Omdat er een redelijk aantal mensen op dit forum al naar hem verwees wou ik er wel eens een boek van lezen. Ik kan natuurlijke ook de originele versie lezen, maar daar ben ik iets te lui voor. Zeg tegen de Wim (;-) ): "Geen gezwans, Nederlands!!!" :lol:

Volksstormer 3 augustus 2004 18:29

Faye zéér leesbaar. Aan de Benoist daarentegen zou ik mij niet wagen in het Frans. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be