![]() |
Dorbeck weet raad!
Om een tegenwicht te bieden voor de algehele zedelijke verloedering in onze samenleving en dus onrechtstreeks ook op dit forum, bied ik mijn diensten aan. In een heldere taal zal ik een aantal regels uiteenzetten voor een welvoeglijke omgang met forumgenoten. Ziehier: de eerste les uit "Een handleiding voor een fatsoenlijk forumgebruik".
[size=3]LES1: [/size][size=2]Gebruik geen benamingen die voor buitenstaanders onbegrijpelijk zijn. Dit schept enkel verwarring en ongenoegen.[/size] [size=1]Bedaar uw ongeduld: op geregelde tijdstippen zullen er andere lessen verschijnen. [/size] |
ik begrijp dat niet goe..
|
Citaat:
|
Ik voel mijn verwarring en ongenoegen stijgen omdat ik het niet begrijp..
|
Citaat:
|
[size=3]Les2:[/size][size=2] Grossier niet in goedkope meningen en genânte clichés. Zo hypothekeer je jouw toekomst op dit forum![/size]
|
Hehe wat een hoop clichés.. das wat goedkoop vind ik
|
[size=3]Les3:[/size][size=2] Wees niet bang je mening te uiten. Vind je bijvoorbeeld dat een discussie ontaardt in zinloos gescheld; durf dit dan ook mee te delen. Je kan hiervoor volgende bondige doch krachtige formulering hanteren: "makkers, staakt uw wild geraas!". Het komt je gemoedsrust ten goede en bespaart je misschien een doktersbezoek.[/size]
|
welk een billijk voorstel!
|
Citaat:
(eens kijken of dat werkt:-)) |
[size=3]Les4:[/size][size=2] Verwaarloos je gezinsleden niet tijdens een bezoek aan dit forum. Betrek bijvoorbeeld regelmatig je vrouw bij je forumgebruik (doch: met mate; een al te grote emotionaliteit is niet wenselijk op fora als deze): laat haar ook eens een zinnetje neertikken. Want hou in gedachten: een gezonde vrouw is een vriend voor het leven![/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vertaling: http://www.urbandictionary.com/ (vooral de oorsprong van pwnen is grappig) |
"Dorbeck" is dat uw naam ?
Of een onbegrijpbare benaming ? Of een goedkoop cliché ? Of een nick omdat U bang bent U te uiten ? Of de naam van uw vrouw of één van uw huisgenoten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dien Dorbeck dus geniaal he. Ik zijn nen echten fan aan het worden. ne groepie.
Ik betrek bij de betrekkingen ook al eens mijn vrouw derbij en zonder het weten, heb ik vandaag al 1 oproep gedaan om wat al te wild geraas te staken, niet met die woorden maar kom ... Ik wacht vol spanning op de volgende les die ik misschien al toepas... |
Citaat:
Goed kijken, dan zie je het wel :) de "6" is een "G", de "3" is een "E" enzovoort :) Eigenlijk heb ik de pest aan dat scriptkiddie-GSM taaltje dus als ik het zie heb ik altijd de onweerstaanbare neiging het in het belachelijke te trekken :) |
ach zo.
learn something new every day! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be