Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Dorbeck weet raad! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=18301)

Dorbeck 28 juli 2004 11:26

Dorbeck weet raad!

Om een tegenwicht te bieden voor de algehele zedelijke verloedering in onze samenleving en dus onrechtstreeks ook op dit forum, bied ik mijn diensten aan. In een heldere taal zal ik een aantal regels uiteenzetten voor een welvoeglijke omgang met forumgenoten. Ziehier: de eerste les uit "Een handleiding voor een fatsoenlijk forumgebruik".

[size=3]LES1: [/size][size=2]Gebruik geen benamingen die voor buitenstaanders onbegrijpelijk zijn. Dit schept enkel verwarring en ongenoegen.[/size]

[size=1]Bedaar uw ongeduld: op geregelde tijdstippen zullen er andere lessen verschijnen. [/size]

Tegendradigaard 28 juli 2004 13:08

ik begrijp dat niet goe..

Astenblieft mensen 28 juli 2004 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dorbeck
Om een tegenwicht te bieden voor de algehele zedelijke verloedering in onze samenleving en dus onrechtstreeks ook op dit forum, bied ik mijn diensten aan. In een heldere taal zal ik een aantal regels uiteenzetten voor een welvoeglijke omgang met forumgenoten. Ziehier: de eerste les uit "Een handleiding voor een fatsoenlijk forumgebruik".

[size=3]LES1: [/size][size=2]Gebruik geen benamingen die voor buitenstaanders onbegrijpelijk zijn. Dit schept enkel verwarring en ongenoegen.[/size]

[size=1]Bedaar uw ongeduld: op geregelde tijdstippen zullen er andere lessen verschijnen. [/size]

elaba, vragen en antwoorden op de Astenblieft mensen-thread he...

Tegendradigaard 28 juli 2004 15:29

Ik voel mijn verwarring en ongenoegen stijgen omdat ik het niet begrijp..

ingenious 29 juli 2004 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
elaba, vragen en antwoorden op de Astenblieft mensen-thread he...

dorbeck was jaloers op jou thread en heeft dan maar zelf 1 met zijn naam geopend!

Dorbeck 29 juli 2004 12:25

[size=3]Les2:[/size][size=2] Grossier niet in goedkope meningen en genânte clichés. Zo hypothekeer je jouw toekomst op dit forum![/size]

Tegendradigaard 29 juli 2004 14:11

Hehe wat een hoop clichés.. das wat goedkoop vind ik

Dorbeck 29 juli 2004 15:15

[size=3]Les3:[/size][size=2] Wees niet bang je mening te uiten. Vind je bijvoorbeeld dat een discussie ontaardt in zinloos gescheld; durf dit dan ook mee te delen. Je kan hiervoor volgende bondige doch krachtige formulering hanteren: "makkers, staakt uw wild geraas!". Het komt je gemoedsrust ten goede en bespaart je misschien een doktersbezoek.[/size]

doggy 29 juli 2004 15:28

welk een billijk voorstel!

George 29 juli 2004 15:47

Citaat:

[size=3]Les3:[/size][size=2] Wees niet bang je mening te uiten. Vind je bijvoorbeeld dat een discussie ontaardt in zinloos gescheld; durf dit dan ook mee te delen. Je kan hiervoor volgende bondige doch krachtige formulering hanteren: "makkers, staakt uw wild geraas!". Het komt je gemoedsrust ten goede en bespaart je misschien een doktersbezoek.[/size]

Makker, stopt met uwen zever!

(eens kijken of dat werkt:-))

Dorbeck 29 juli 2004 16:03

[size=3]Les4:[/size][size=2] Verwaarloos je gezinsleden niet tijdens een bezoek aan dit forum. Betrek bijvoorbeeld regelmatig je vrouw bij je forumgebruik (doch: met mate; een al te grote emotionaliteit is niet wenselijk op fora als deze): laat haar ook eens een zinnetje neertikken. Want hou in gedachten: een gezonde vrouw is een vriend voor het leven![/size]

Griffin 29 juli 2004 17:30

Citaat:

[size=3]Les4:[/size][size=2] Verwaarloos je gezinsleden niet tijdens een bezoek aan dit forum. Betrek bijvoorbeeld regelmatig je vrouw bij je forumgebruik (doch: met mate; een al te grote emotionaliteit is niet wenselijk op fora als deze): laat haar ook eens een zinnetje neertikken. Want hou in gedachten: een gezonde vrouw is een vriend voor het leven![/size]

En welk zinnetje heeft ze bijgedragen aan bovenstaande tekst? :P *g*

George 29 juli 2004 18:04

Citaat:

Les 3 werkt dus niet! Je gaat maar door.:?

dejohan 29 juli 2004 18:13

Citaat:

Voor ne n00b pwnede gij serieus imho!

Vertaling: http://www.urbandictionary.com/ (vooral de oorsprong van pwnen is grappig)

Herman Desmedt ©HD 29 juli 2004 19:10

"Dorbeck" is dat uw naam ?

Of een onbegrijpbare benaming ?
Of een goedkoop cliché ?
Of een nick omdat U bang bent U te uiten ?
Of de naam van uw vrouw of één van uw huisgenoten ?

Tzuvar Raemborr 29 juli 2004 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Voor ne n00b pwnede gij serieus imho!

Vertaling: http://www.urbandictionary.com/ (vooral de oorsprong van pwnen is grappig)

637 |057 U I\I00Io !! I 0I/\II\I20RR U |1\I |3375I°34I< !!

doggy 30 juli 2004 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr

huh?

Tegendradigaard 30 juli 2004 12:48

Ik vind dien Dorbeck dus geniaal he. Ik zijn nen echten fan aan het worden. ne groepie.

Ik betrek bij de betrekkingen ook al eens mijn vrouw derbij en zonder het weten, heb ik vandaag al 1 oproep gedaan om wat al te wild geraas te staken, niet met die woorden maar kom ...

Ik wacht vol spanning op de volgende les die ik misschien al toepas...

Tzuvar Raemborr 30 juli 2004 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr

huh?

"Get lost you noob!! I ownz0rr you in leetspeak!!"

Goed kijken, dan zie je het wel :) de "6" is een "G", de "3" is een "E" enzovoort :)

Eigenlijk heb ik de pest aan dat scriptkiddie-GSM taaltje dus als ik het zie heb ik altijd de onweerstaanbare neiging het in het belachelijke te trekken :)

doggy 30 juli 2004 13:26

ach zo.

learn something new every day! :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be