Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sprakeloos. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183090)

Amon_Re 14 februari 2013 12:19

Sprakeloos.

Lees het zelf:
De belastingkronkels van het ACW

België een rechtstaat? Mijn kloten ja.

De schoofzak 14 februari 2013 12:22

Stem nog maar wat meer op die partijen met hun zuilgebondenheid ....

.

Amon_Re 14 februari 2013 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6536641)
Stem nog maar wat meer op die partijen met hun zuilgebondenheid ....

Bij een gewone burger had er al lang een strafrechterlijk onderzoek geweest voor fraude. Hier zitten ze doodleuk in de Federale regering.

fonne 14 februari 2013 12:39

Citaat:

De inhaligheid waarvan bepaalde grote multinationals de jongste maanden hieromtrent in het nieuws beschuldigd werden, verbleekt bij deze fiscale spitsvondigheid vanwege het ACW.
Benieuwd naar de reacties van de PVDA:twisted:

Nijaheb 14 februari 2013 12:42

Naar welk ziekenfonds zou ik best omschakelen om niet meer aan die zuilpraktijken deel te nemen?

Amon_Re 14 februari 2013 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 6536658)
Benieuwd naar de reacties van de PVDA:twisted:

Fuck de PVDA, waar blijft het gerecht verdomme

Txiki 14 februari 2013 12:43

Kunnen we carnaval niet met een weekje verlengen? Dagelijks inspiratie genoeg voor spot en fratsen.

De schoofzak 14 februari 2013 12:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nijaheb (Bericht 6536663)
Naar welk ziekenfonds zou ik best omschakelen om niet meer aan die zuilpraktijken deel te nemen?

http://www.vnz.be/

.

Vrijheideerst 14 februari 2013 12:51

Eens zien wat hun reactie zal zijn. Ik denk iets in de trant van "die vuile nationalistische NVA moet stoppen met zijn aanvallen op ons".

En ondertussen maar kankeren op bedrijven, nietwaar. Let wel, iedereen moet eerlijk zijn belastingen betalen. Dus ook het ACW.

Nijaheb 14 februari 2013 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6536672)

Bedankt, ik zal me eens informeren.

Amon_Re 14 februari 2013 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6536674)
Eens zien wat hun reactie zal zijn. Ik denk iets in de trant van "die vuile nationalistische NVA moet stoppen met zijn aanvallen op ons".

En ondertussen maar kankeren op bedrijven, nietwaar. Let wel, iedereen moet eerlijk zijn belastingen betalen. Dus ook het ACW.

Dit gaat voorbij belastingen betalen, dit gaat over zuivere oplichting van de staat. (zie verkoop winstbewijzen die volgens hun eigen documenten "geen verkoopwaarde bezitten")

Txiki 14 februari 2013 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 6536711)
Dit gaat voorbij belastingen betalen, dit gaat over zuivere oplichting van de staat. (zie verkoop winstbewijzen die volgens hun eigen documenten "geen verkoopwaarde bezitten")

Als fundamenteel orgaan van die staat, mag het ACW dat. Wat niet mag, is daarover kreften, zaugen, memmen. Versta je dat nu niet? Je moet de wereld heus niet op z'n kop willen zetten.

Vrijheideerst 14 februari 2013 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6536713)
Als fundamenteel orgaan van die staat, mag het ACW dat. Wat niet mag, is daarover kreften, zaugen, memmen. Versta je dat nu niet? Je moet de wereld heus niet op z'n kop willen zetten.

Dus zij mogen foefelen met hun belastingen, terwijl ze "het patronaat" dat constant zitten te verwijten?

Txiki 14 februari 2013 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6536717)
Dus zij mogen foefelen met hun belastingen, terwijl ze "het patronaat" dat constant zitten te verwijten?

Tuurlijk. Ge verschiet daar nu toch niet van, alé?

Amon_Re 14 februari 2013 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6536721)
Tuurlijk. Ge verschiet daar nu toch niet van, alé?

Cynisch maar inderdaad, dat is de arrogantie die ACW/CD&V toont via dit dossier.

Vrijheideerst 14 februari 2013 13:25

Ha, Txiki was cynisch.

Txiki 14 februari 2013 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6536729)
Ha, Txiki was cynisch.

Het klinkt misschien cynisch, maar het is wat er gebeurt. En dat is behoorlijk cynisch allemaal.

Vrijheideerst 14 februari 2013 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6536735)
Het klinkt misschien cynisch, maar het is wat er gebeurt. En dat is behoorlijk cynisch allemaal.

Kortom, belgisch.

quercus 14 februari 2013 13:49

In een voorlopige uitspraak heeft de Raad van State zich uitgesproken tegen de staatswaarborg die ACW-Arco in 2008 ontfutselde aan de regering Leterme. Het is nog wachten op de definitieve uitspraak van de RvS. En verder moet de Europese Commissie er evenzeer een definitieve uitspraak over doen. Ik hoop dat de veroordeling blijft. Maar wat dan verder moet gebeuren zal door de politici moeten beslist worden. En daar ben ik niet zo gerust in.

Vrijheideerst 14 februari 2013 13:52

Coke? ja, zero graag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be