![]() |
Bart Somers (Ø-VLD) zuigt bejaarden uit.
Uit een lezersbrief in GVA:
Citaat:
|
link naar die brief?
|
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...21127_00383464 |
Citaat:
|
Als het van een Anciaux komt, moet ge uw zakken toehouden en twee keer lezen waarover het juist gaat.
"Eigen volk eerst" gaat zeker niet voor deze kornuiten op. 'In idee' waren ze misschien ok, maar hoe ze het uitvoeren... |
Somers en Anciaux zijn dan ook in de verste verte geen liberalen .
Het zijn communisten die iedereen met wat centen moet afromen tot ze tot de afhankelijken burger op één lijn zijn gekregen . |
Citaat:
Uit BDW zijn bek komt de geur van VOKAka, hetgeen niet moeilijk te verklaren is, wanneer Muyters, Bourgeois en Jambon er elke dag mogen in schijten. Bert en Bart zijn elkaar gewaagd. BART S. BART DW. BERT A. ... *zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals 99% van de partijpolitiekers in de praatbarakken. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat u goed zal moeten zoeken om een post van mij te vinden waarin ik stel dat ik denk dat Bart beter is. In mijn optiek zijn �*l onze politici corrupt. Echt he!? Ik ben ervan overtuigd dat als je ze zou kunnen onderzoeken, dat er geen 1 de integriteitstest doorstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bart Somers (Ø-VLD) zuigt bejaarden uit.
Bart Somers zuigt tout court.
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn grootvader was ne zwarten , en zijn vader een linkse rooje ambtenaar en zelfwas hij een valse volksuni telg . Leg mij nu in gods naam een keer uit waar er een beetje blauw bloed zou stromen in die man zin lichaam ? geen druppel . Er is in de ganse open-vld geen echte Liberaal meer te bespeuren . Een echte liberaal is een ondernemer die werkt als een paard , vecht voor zijn busines en zijn personeel op handen draagt . en zelfs begaan is met de familie van zijn werknemers . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be