Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart Somers (Ø-VLD) zuigt bejaarden uit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183118)

fonne 14 februari 2013 19:33

Bart Somers (Ø-VLD) zuigt bejaarden uit.

Uit een lezersbrief in GVA:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeanineDe Vreese
Bart Somers verhoogde in Mechelen de dagprijs van het OCMW met 10 Euro per dag. Dat is 3650 Euro per jaar. Dit is geen nieuws en niemand spreekt erover. In Antwerpen wordt een eenmalige retributie van 250 Euro gevraagd en is er een misdaad begaan tegen de menselijkheid. Zelfs de Liga van de Mensenrechten gaat zich verzetten. De uitgediende oudjes moeten nog eens extra betalen, de nieuwkomers moeten alles gratis krijgen. In landen als Canada, de Verenigde Staten en Rusland weigeren ze het OCMW van de wereld te spelen en worden er harde eisen aan nieuwkomers gesteld. Nochtans zijn met met miljoenen meer om de kosten te dragen. Wij hier in België willen koste wat het kost het OCMW van de wereld zijn. Met onze hoge belastingen, lage pensioenen en stijgende staatsschuld moet dit perfect mogelijk zijn.

Waar zit de Liga van de Mensenrechten om de uitbuiting van de Vlaamse bejaarden aan te klagen? Waar zitten Toebak en Termont om te protesteren tegen de toevloed van bejaarden in hun stad die Mechelen ontcluchten omwille van de hoge kosten?

Txiki 14 februari 2013 19:57

link naar die brief?

Klojo eerste klas 14 februari 2013 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6537263)
link naar die brief?

waarschijnlijk gaat het hierover :
http://www.nieuwsblad.be/article/det...21127_00383464

Txiki 14 februari 2013 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6537273)

Het gaat effectief daarover.

Carnivore 14 februari 2013 21:10

Als het van een Anciaux komt, moet ge uw zakken toehouden en twee keer lezen waarover het juist gaat.

"Eigen volk eerst" gaat zeker niet voor deze kornuiten op.
'In idee' waren ze misschien ok, maar hoe ze het uitvoeren...

Klarekijk 14 februari 2013 22:01

Somers en Anciaux zijn dan ook in de verste verte geen liberalen .

Het zijn communisten die iedereen met wat centen moet afromen tot ze tot de afhankelijken burger op één lijn zijn gekregen .

Vigilante VL 14 februari 2013 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 6537334)
Als het van een Anciaux komt, moet ge uw zakken toehouden en twee keer lezen waarover het juist gaat.

"Eigen volk eerst" gaat zeker niet voor deze kornuiten op.
'In idee' waren ze misschien ok, maar hoe ze het uitvoeren...

En denkt u dat de kornuiten van de N-VA een haar beter zijn?

Uit BDW zijn bek komt de geur van VOKAka, hetgeen niet moeilijk te verklaren is, wanneer Muyters, Bourgeois en Jambon er elke dag mogen in schijten.

Bert en Bart zijn elkaar gewaagd.

BART S.
BART DW.
BERT A.
...

*zucht*

Brakelaar 14 februari 2013 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 6537389)

Uit BDW zijn bek komt de geur van VOKAka, hetgeen niet moeilijk te verklaren is, wanneer Muyters, Bourgeois en Jambon er elke dag mogen in schijten.

BART S.
BART DW.
BERT A.
...

*zucht*

zou jij niet beter uwen bek spoelen!!hij stinkt ook geweldig...

-Jo- 15 februari 2013 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk (Bericht 6537375)

Tuurlijk wel.
Zoals 99% van de partijpolitiekers in de praatbarakken.

Citaat:

Het zijn communisten die iedereen met wat centen moet afromen tot ze tot de afhankelijken burger op één lijn zijn gekregen .
Niet zeveren aub. Beiden zijn geen marxisten.

fonne 15 februari 2013 08:54

Citaat:

BART S.
BART DW.
BERT A.
...

*zucht*

Jaja, maar deze draad gaat over de asociale praktijken van de 0-VLD. Gelieve dus op te houden met de draadvervuiling, er zijn genoeg andere draden waar ge op N-VA kunt kakken.

Txiki 15 februari 2013 09:00

Citaat:

Wat gij verkeerd gegeten hebt de laatste tijd, vraag ik me toch af...

Carnivore 15 februari 2013 20:07

Citaat:

BART S.
BART DW.
BERT A.
...

*zucht*

Ik denk dat u goed zal moeten zoeken om een post van mij te vinden waarin ik stel dat ik denk dat Bart beter is.

In mijn optiek zijn �*l onze politici corrupt. Echt he!? Ik ben ervan overtuigd dat als je ze zou kunnen onderzoeken, dat er geen 1 de integriteitstest doorstaat.

Libro 15 februari 2013 20:10

Citaat:

Volmondig akkoord! Liberalen gaan om te beginnen al niet in kartel met groenen.

stuyckp 15 februari 2013 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6538584)
Volmondig akkoord! Liberalen gaan om te beginnen al niet in kartel met groenen.

Open VLD is dan ook om te beginnen al geen liberale partij. Ze zeggen zelf misschien van wel, maar ze zijn het verre van.

Libro 15 februari 2013 22:30

Bart Somers (Ø-VLD) zuigt bejaarden uit.

Bart Somers zuigt tout court.

Robinus V 15 februari 2013 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6538586)
Open VLD is dan ook om te beginnen al geen liberale partij. Ze zeggen zelf misschien van wel, maar ze zijn het verre van.

Die zijn geen echte dit en die zijn dan weer geen echte dat. Als alle partijen 100% moeten handelen volgens een voorgeschreven ideologisch programma, dan zal er nog iets echt zijn: onbestuurbaarheid.

Klarekijk 15 februari 2013 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6537723)
Wat gij verkeerd gegeten hebt de laatste tijd, vraag ik me toch af...

Als jullie niet weten waar somers vandaan komt ? en niet kunnen doorzien wat zijn ingesteldheid is . JAMMER .

zijn grootvader was ne zwarten , en zijn vader een linkse rooje ambtenaar en zelfwas hij een valse volksuni telg .

Leg mij nu in gods naam een keer uit waar er een beetje blauw bloed zou stromen in die man zin lichaam ? geen druppel .

Er is in de ganse open-vld geen echte Liberaal meer te bespeuren .

Een echte liberaal is een ondernemer die werkt als een paard , vecht voor zijn busines en zijn personeel op handen draagt . en zelfs begaan is met de familie van zijn werknemers .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be