Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sharia in Anderlecht. Met de groeten van PS (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183120)

Amon_Re 14 februari 2013 22:47

Sharia in Anderlecht. Met de groeten van PS

Volgens clint: PS'er wil starten met invoering Shariah in Brussel

Citaat:

Voor aanvang van de gemeenteraad kwam er namelijk het voorstel om in een nieuw gebouw van de gemeente de huidige plannen van de keuken te wijzigen en er een muur door te trekken. De man die het voorstel deed, argumenteerde dat mannen en vrouwen gescheiden horen te zijn, want 'in zijn geloof moeten zaken die door vrouwen zijn gemaakt verborgen worden voor de man'.
Citaat:

het was PS'er Adburrahman Kaya die hiertoe opriep.
Iemand een idee of dit waar is & indien ja, waarom is het er nogal stil rond?

BonBon 14 februari 2013 23:02

Citaat:

argumenteerde dat mannen en vrouwen gescheiden horen te zijn, want 'in zijn geloof moeten zaken die door vrouwen zijn gemaakt verborgen worden voor de man'.
Ongelofelijk, en dat die PS eikels nog steeds niet door hebben wat ze aan het doen zijn, op een bepaald punt zal het toch botsen met de moslims en dan is het gedaan met ze. Erg kortzichtig allemaal.

smiley 14 februari 2013 23:45

De sharia zal onze beschaving vernietigen.
http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg

Political Sharia
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=34&t=22169

Vigilante VL 14 februari 2013 23:52

Fonctions actuelles

Conseiller communal
Membre du Conseil de police de la Zone Midi
Professeur de religion islamique

Autres mandats

Chargé de l’encadrement des jeunes �* la Maison des jeunes, rue de l’instruction
Date de naissance

25 mai 1971 (Yesilova, Turquie)
Formation

Diplôme du Lycée (Bac), orientation religieuse
Parcours

Après avoir terminé le lycée en Turquie, Adurrahman KAYA est revenu en Belgique définitivement. Au moment où il hésitait entre continuer l’Université ou travailler, il a présenté l’examen d’accès �* la profession de Professeur de Religion Islamique. Ayant réussi, il a commencé �* enseigner ce cours dans des écoles.
Contact

Rue Eloy, 26
1070 Anderlecht

Tel: 0479/31.98.16
Email: [email protected]

Vigilante VL 14 februari 2013 23:52

Een Grijze Wolf, mijn kop eraf...

cookie monster 15 februari 2013 02:15

Wie het andere geslacht niet als gelijkwaardig beschouwt ,
wat is er verkeerd/te min aan het andere geslacht ????

cookie monster 15 februari 2013 02:35

Mijn persoonlijke mening:
Ik sta best open voor andere culturen , en ....
als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !!
En of mijn buurman immigrant of hier geboren is ,
interesseert me letterlijk geen ene zak !!

Maar ....

http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44

onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen.

Gamla 15 februari 2013 03:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6537625)
onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen.

Ik laat het woord 'cultuur maar voor wat het is. Maar waarden en vrijheden?
Welke waarden en welke vrijheden dan. Dat is in de volksvijandige EU onbestaande. 'Waarden' is inmiddels een betekenisloos woord en onze vrijheid bestaat erin om het eens te zijn met het rode verdraagzame dogma's. Critici riskeren gevangenisstraf en broodroof. In de voormalige Sovjet-Unie is er nu meer vrijheid van meningsuiting dan hier.

Om bij het onderwerp te blijven: vreemdelingen een enkeltje richting Zuiden. Of waar ze ook vandaan mogen komen.

cookie monster 15 februari 2013 03:10

Politieke (poliZieke) partijen die hun eigen idiologie verloochenen
ivm stemmen ronselen , die mogen voor mij part oprotten !!!!

Scherven A. Mok 15 februari 2013 04:55

Korte metten met maken. Man zijn postje van leraar afnemen en zijn burgerlijke rechten ontnemen.

BonBon 15 februari 2013 07:22

Het Centrum mag wel eens in gang schieten, was het een blanke over moslims dan had die al een proces aan z'n been. Dit is puur racisme op geslacht, laat die anti-racisme wetgeving maar eens tonen hoe eerlijk en neutraal die is. Ik reken er niet op.

fonne 15 februari 2013 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6537679)
Het Centrum mag wel eens in gang schieten, was het een blanke over moslims dan had die al een proces aan z'n been. Dit is puur racisme op geslacht, laat die anti-racisme wetgeving maar eens tonen hoe eerlijk en neutraal die is. Ik reken er niet op.

Het 'Centrum' dient alleen als inquisitie om Vlamingen te koejonneren die niet op de juiste partijen willen stemmen.

cookie monster 16 februari 2013 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 6537628)
Ik laat het woord 'cultuur maar voor wat het is. Maar waarden en vrijheden?

Minachting behoort NIET tot een deftige beschouwing van samenleving !!!!
Minachting behoort NIET tot een deftige beschouwing des leven !!!!
Vrouwen zijn levende individu's !!!!
Wie hen minacht is anti-cultuur & anti-normen & anti-waarden !!!!
Die persoon is geen enkele vrouw waard !!!!
Ik snap niet dat men zo iemand daarvoor niet vervolgd !!!!
Heeft men zoveel schrik ???? Of zijn we vadsig ????

Xenophon 16 februari 2013 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6538900)

Ach, zolang het ACW kan blijven graaien en er herhalingen van de Kampioenen op TV gegeven worden kan de Vlaming rustig slapen.

Universalia 16 februari 2013 21:18

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...jd-actief.aspx

Had men echt gedacht dat die het daar zouden bij laten

Raven 16 februari 2013 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6538900)

Omdat die mens verkozen is, en zijn opvatting over hoe dat mensen, mannen & vrouwen met elkaar dienen om te gaan.

cookie monster 17 februari 2013 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6539287)
Ach, zolang het ACW kan blijven graaien en er herhalingen van de Kampioenen op TV gegeven worden kan de Vlaming rustig slapen.

Daar heb je een goei punt , dat is de vadsigheid !!
Al die herhalingen , ze klagen overal telkens keihard ,
maar zelf nieuwe ideëen aanbrengen om nieuwe programma's te maken ,
laat alles zoals het was , da's gemakkelijk 8o :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 6539371)
Omdat die mens verkozen is, en zijn opvatting over hoe dat mensen, mannen & vrouwen met elkaar dienen om te gaan.

Klopt , maar ik vind het wel een tikkie koekoe die z'n "eis" !!

rookie 17 februari 2013 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 6539371)

volgens mij is het een flagrante schending van artikel 11/11Bis van de grondwet (in zoverre die nog van enig tel is in dit onland)
http://www.senate.be/doc/const_nl.html
Art. 11

Het genot van de rechten en vrijheden aan de Belgen toegekend moet zonder discriminatie verzekerd worden. Te dien einde waarborgen de wet en het decreet inzonderheid de rechten en vrijheden van de ideologische en filosofische minderheden.

Art. 11bis

De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel waarborgen voor vrouwen en mannen de gelijke uitoefening van hun rechten en vrijheden, en bevorderen meer bepaald hun gelijke toegang tot de door verkiezing verkregen mandaten en de openbare mandaten.

De Ministerraad en de Gemeenschaps- en Gewestregeringen tellen personen van verschillend geslacht.

De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel organiseren de aanwezigheid van personen van verschillend geslacht binnen de bestendige deputaties van de provincieraden, de colleges van burgemeester en schepenen, de raden voor maatschappelijk welzijn, de vaste bureaus van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn en in de uitvoerende organen van elk ander interprovinciaal, intercommunaal of binnengemeentelijk territoriaal orgaan.

Het voorgaande lid is niet van toepassing wanneer de wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel de rechtstreekse verkiezing organiseren van de bestendig afgevaardigden van de provincieraden, van de schepenen, van de leden van de raad voor maatschappelijk welzijn, van de leden van het vast bureau van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn of van de leden van de uitvoerende organen van elk ander interprovinciaal, intercommunaal of binnengemeentelijk territoriaal orgaan.

Raven 17 februari 2013 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 6539607)
volgens mij is het een flagrante schending van artikel 11/11Bis van de grondwet (in zoverre die nog van enig tel is in dit onland)
http://www.senate.be/doc/const_nl.html
Art. 11

Het genot van de rechten en vrijheden aan de Belgen toegekend moet zonder discriminatie verzekerd worden. Te dien einde waarborgen de wet en het decreet inzonderheid de rechten en vrijheden van de ideologische en filosofische minderheden.

Art. 11bis

De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel waarborgen voor vrouwen en mannen de gelijke uitoefening van hun rechten en vrijheden, en bevorderen meer bepaald hun gelijke toegang tot de door verkiezing verkregen mandaten en de openbare mandaten.

De Ministerraad en de Gemeenschaps- en Gewestregeringen tellen personen van verschillend geslacht.

De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel organiseren de aanwezigheid van personen van verschillend geslacht binnen de bestendige deputaties van de provincieraden, de colleges van burgemeester en schepenen, de raden voor maatschappelijk welzijn, de vaste bureaus van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn en in de uitvoerende organen van elk ander interprovinciaal, intercommunaal of binnengemeentelijk territoriaal orgaan.

Het voorgaande lid is niet van toepassing wanneer de wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel de rechtstreekse verkiezing organiseren van de bestendig afgevaardigden van de provincieraden, van de schepenen, van de leden van de raad voor maatschappelijk welzijn, van de leden van het vast bureau van de openbare centra voor maatschappelijk welzijn of van de leden van de uitvoerende organen van elk ander interprovinciaal, intercommunaal of binnengemeentelijk territoriaal orgaan.

Waarom fluit hij dat aan? De man zegt niet dat vrouwen & mannen niet dezelfde rechten & toegang mogen hebben ofzo, wel dat ze gescheiden dienen te leven/werken van elkaar (omdat dat zo nu eenmaal hoort in Islam).

M.a.w, een keuken voor de mannen, en een keuken voor de vrouwen

Scorpio 17 februari 2013 22:06

Slotje graag, blijkt geen fluit van te kloppen:

http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...-la-honte.html

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be