![]() |
Riolen in Vlaanderen
Gisteren nog in het nieuws. De riolen in Vlaanderen zijn in slechte staat. Bewijs van een slecht beleid door allerlei overheden en kijk...men stelt dat men bijkomende taksen zal heffen om het probleem op te lossen.
Onvoorstelbaar, men maakt grove fouten en men schuift de problemen in de schoenen van jan met de pet. Moet er nog zand zijn ? |
De rioolsector moet ook blijven draaien, he. En ze moeten toch iets vinden om lokaal de belastingen te kunnen verhogen.
Uiteindelijk is het ook de schuld van jan met de pet. Die doet nooit iets, maar wilt alles. Andere jannen met de pet (want dat zijn lokale bestuurders doorgaans) moeten het maar doen, maar o wee als ze aan z'n deur komen kloppen. kreften, zaugen, memmen, daar is jan met de pet goed in. Maar initiatief nemen en het beter willen doen dan de andere jannen met de pet? o nee |
Die riolen in belgie zitten verstopt met allerlei schandalen.
|
Citaat:
|
Zijn die niet in Amerikaanse handen, trouwens?
|
Citaat:
Een correct beleid zou zijn : je hebt het zelf veroorzaakt door geen goed beleid te voeren, zit nu maar op de blaren. Dat is je budget, zie dat je ermee toekomt en zorg dat het hersteld is. |
Citaat:
Terzijde: ja, ik vind dat normaal. Jan met de pet kiest z'n bestuurders zelf, he. Zeker die lokaal zo "dicht bij hem staan". Daar kan't Jan met de pet geen zak schelen hoe er bestuurd wordt en door wie. Zolang zijn eigen zaakskes maar geregeld kunnen worden. Zo is jan met de pet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de toekomst is je eigen afvalwater hergebruiken en zuiveren.
|
Citaat:
Ge moet Jan met de pet toch wat beter leren kennen, hoor Stingray. Nu soit, ik ben eens gaan snuffelen naar info over uw openingspost; Ik kom hier op uit: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben geld genoeg, ze gebruiken hun budgetten alleen verkeerd. Voor de meest idiote zaken eerst en meestal hebben ze teveel personeel in dienst voor het werk dat ze verzetten. Kijk maar naar de recente problematiek rond Beringen. Zit je het weer op een persoonlijk draadje uit te laten draaien Trixie ? |
Citaat:
|
Ik vind op de site van Vlario niet meteen een tekst ter zake :-(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be