![]() |
Wie liegt er: de Staatsvuiligheid (Alain W.) of Bart Debiel?
Debie beweert al sinds 2007 (veranderd naar 2008 zie artikel!) informant te zijn bij de SV, Alain Winants ontkent dat met klem.
Wat denkt u ervan? http://www.knack.be/nieuws/belgie/al...0249210118.htm Ik weet alvast dat het Vlaams Belang hier een belangrijke morele overwinning heeft behaald. Al is de leugen nog zo snel ... 2 honden en een been ... Wie laatst lacht ... De pot en de ketel ... |
het systeem van onding belgie weet al lang dat er maar één partij is die compromisloos de onafhankelijkheid van Vlaanderen nastreeft. En dat dient met alle middelen bestreden te worden : van cordon over speciale wetten a la lettre geschreven, politieke processen tot karaktermoord alles is goed om die demon voor ondemocratisch belgie te vernietigen.
|
Het zal me de ballen kunnen schelen. Beide zijn onbetrouwbaar.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat Bart Debiel liegt. Je eigen "vrienden" verklikken bij de staatsveiligheid... kan je eigenlijk nog iemand vertrouwen in deze tijden?
|
Maak eens deftige titels
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had al genoeg van het onderwijs na mijn opleiding 't Is een propere titel. Ik lees een draad niet eens met zo'n titel |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geloof nooit dat mensen zo laag kunnen vallen om het op die manier over een terminale kankerpatient te hebben. Dit verhaal daarentegen vind ik helemaal raar. Wil hij zijn imago zuiveren, dan doe je dat niet op die manier : eens verklikker altijd verklikker, en zeker als je dan nog eens verklikt dat je verklikker was. Zou hij een of andere bipolaire stoornis hebben? |
Citaat:
![]() Maar op haar begrafenis stond hij te janken. |
Citaat:
En wat Dewever betreft: ja, hij noemde haar zo, maar hij heeft zich tenminste geëxcuseerd. |
Citaat:
Hij excuseerde zich toen ze het VB de rug toekeerde. Om dan uit puur geldgewin te staan bleiten op haar begrafenis. Stemmen ronselen naast haar lijk. U ziet, de grote held Bart Dewever is niet zonder zonde. Spijtig dat u telkens over Morel moet beginnen. Het lijkt een drang te zijn onder fanatieke partijslaven. Je zou beter zwijgen over die zaak, het is niet meer relevant. We zullen er nog een Latijnse spreuk tegenaan gooien. Animum debes mutare, non caelum |
Tsja. Wat is er erger: iemand buitenkoeioneren omdat ze te populair aan het worden was en durfde te antwoorden of excuses aanbieden na een onnozele uitspraak?
|
Citaat:
Jammer voor u en hen, maar zo snel vergeten de mensen ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het cordon heeft VB veel stemmen opgeleverd, of is dat ook niet serieus? |
Citaat:
Wat het cordon betreft: dat is een antidemocratisch misbaksel dat tot het bestendigen van de macht der regimepartijen heeft geleid en de linkse en Belgicistische invloed op de Vlaamse politiek disproportioneel groot heeft gemaakt. Wie vandaag de dag nog zegt dat het in het voordeel van het VB of de Vlaamse zaak werkt, dwaalt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be