Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wie liegt er: de Staatsvuiligheid (Alain W.) of Bart Debiel? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183190)

Vigilante VL 17 februari 2013 00:23

Wie liegt er: de Staatsvuiligheid (Alain W.) of Bart Debiel?

Debie beweert al sinds 2007 (veranderd naar 2008 zie artikel!) informant te zijn bij de SV, Alain Winants ontkent dat met klem.

Wat denkt u ervan?

http://www.knack.be/nieuws/belgie/al...0249210118.htm

Ik weet alvast dat het Vlaams Belang hier een belangrijke morele overwinning heeft behaald. Al is de leugen nog zo snel ... 2 honden en een been ... Wie laatst lacht ... De pot en de ketel ...

rookie 17 februari 2013 10:42

het systeem van onding belgie weet al lang dat er maar één partij is die compromisloos de onafhankelijkheid van Vlaanderen nastreeft. En dat dient met alle middelen bestreden te worden : van cordon over speciale wetten a la lettre geschreven, politieke processen tot karaktermoord alles is goed om die demon voor ondemocratisch belgie te vernietigen.

Txiki 17 februari 2013 10:44

Het zal me de ballen kunnen schelen. Beide zijn onbetrouwbaar.

Vrijheideerst 17 februari 2013 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rookie (Bericht 6539610)
het systeem van onding belgie weet al lang dat er maar één partij is die compromisloos de onafhankelijkheid van Vlaanderen nastreeft. En dat dient met alle middelen bestreden te worden : van cordon over speciale wetten a la lettre geschreven, politieke processen tot karaktermoord alles is goed om die demon voor ondemocratisch belgie te vernietigen.

Ja, de slachtofferrol past Dewinter en slaafjes zeer goed.

Demper 17 februari 2013 15:54

Ik denk niet dat Bart Debiel liegt. Je eigen "vrienden" verklikken bij de staatsveiligheid... kan je eigenlijk nog iemand vertrouwen in deze tijden?

eno2 17 februari 2013 16:08

Maak eens deftige titels

circe 17 februari 2013 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6539841)
Maak eens deftige titels

waart gij schoolmeester in een vorig leven of zo?

eno2 17 februari 2013 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6539849)
waart gij schoolmeester in een vorig leven of zo?

In een vlgd leven misschien

Ik had al genoeg van het onderwijs na mijn opleiding

't Is een propere titel. Ik lees een draad niet eens met zo'n titel

Vrijheideerst 17 februari 2013 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6539825)
Ik denk niet dat Bart Debiel liegt. Je eigen "vrienden" verklikken bij de staatsveiligheid... kan je eigenlijk nog iemand vertrouwen in deze tijden?

Nu deugt hij opeens niet meer, maar ten tijde van het Morel debacle was het een trouwe VB-er zoals het moet, zeker?

circe 17 februari 2013 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6539917)
Nu deugt hij opeens niet meer, maar ten tijde van het Morel debacle was het een trouwe VB-er zoals het moet, zeker?

Ten tijde van het Morel-incident blijf ik geloven dat het werkelijk over iets anders ging. Ik heb nog de berichten gelezen toen onderaan het lief van haar ex-echtgenoot "hé hé" had toegevoegd en nadien verwijderd.
Maar ik geloof nooit dat mensen zo laag kunnen vallen om het op die manier over een terminale kankerpatient te hebben.

Dit verhaal daarentegen vind ik helemaal raar. Wil hij zijn imago zuiveren, dan doe je dat niet op die manier : eens verklikker altijd verklikker, en zeker als je dan nog eens verklikt dat je verklikker was.

Zou hij een of andere bipolaire stoornis hebben?

Demper 17 februari 2013 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6539917)

De Fritex noemde haar tijdens de overstap naar het VB een hoer. Letterlijk.

Maar op haar begrafenis stond hij te janken.

Vrijheideerst 17 februari 2013 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6539922)
Ten tijde van het Morel-incident blijf ik geloven dat het werkelijk over iets anders ging. Ik heb nog de berichten gelezen toen onderaan het lief van haar ex-echtgenoot "hé hé" had toegevoegd en nadien verwijderd.
Maar ik geloof nooit dat mensen zo laag kunnen vallen om het op die manier over een terminale kankerpatient te hebben.

Dit verhaal daarentegen vind ik helemaal raar. Wil hij zijn imago zuiveren, dan doe je dat niet op die manier : eens verklikker altijd verklikker, en zeker als je dan nog eens verklikt dat je verklikker was.

Ik geloof dat verhaal wel. Heb zelf genoeg "haat" meegemaakt bij de trouwe partijslaven aan de top tegenover MRM & FVH, die, laten we eerlijk zijn, ook niet zonder fouten waren.

En wat Dewever betreft: ja, hij noemde haar zo, maar hij heeft zich tenminste geëxcuseerd.

Demper 17 februari 2013 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6539925)
En wat Dewever betreft: ja, hij noemde haar zo, maar hij heeft zich tenminste geëxcuseerd.

Hilarisch.
Hij excuseerde zich toen ze het VB de rug toekeerde.
Om dan uit puur geldgewin te staan bleiten op haar begrafenis.
Stemmen ronselen naast haar lijk.
U ziet, de grote held Bart Dewever is niet zonder zonde.
Spijtig dat u telkens over Morel moet beginnen.
Het lijkt een drang te zijn onder fanatieke partijslaven.
Je zou beter zwijgen over die zaak, het is niet meer relevant.
We zullen er nog een Latijnse spreuk tegenaan gooien.

Animum debes mutare, non caelum

Vrijheideerst 17 februari 2013 18:22

Tsja. Wat is er erger: iemand buitenkoeioneren omdat ze te populair aan het worden was en durfde te antwoorden of excuses aanbieden na een onnozele uitspraak?

Helias 17 februari 2013 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6539937)
Spijtig dat u telkens over Morel moet beginnen.
Het lijkt een drang te zijn onder fanatieke partijslaven.
Je zou beter zwijgen over die zaak, het is niet meer relevant.
We zullen er nog een Latijnse spreuk tegenaan gooien.

Animum debes mutare, non caelum

Lastig, hé. Dat mensen zich Marie-Rose Morel herinneren. Hebben de heren Dewinter (met luitenant Debie, niet te vergeten) en Annemans zich toen teveel laten kennen?

Jammer voor u en hen, maar zo snel vergeten de mensen ook niet.

Herr Oberst 17 februari 2013 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6539624)
Ja, de slachtofferrol past Dewinter en slaafjes zeer goed.

Een niveaan die komt aanklagen dat Dewinter zich in een slachtofferrol duwt... wat gaan we hier nog allemaal meemaken? De N-VA'ers klagen en bleiten zowat elke dag over elke vorm van kritiek op De Wever, maar als er dan een partij is die systematisch gevolgd en bespioneerd wordt, die te maken heeft met een cordon sanitaire en mediatique, en die op alle mogelijke manieren wordt tegengewerkt, dan heet het ineens dat de 'slachtofferrol' Dewinter wel past. Het verhaal van de splinter en de balk... een beetje serieus blijven, aub.

jogo 17 februari 2013 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6539922)

Is dat een vereiste bij het VB ?

Vrijheideerst 17 februari 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 6540015)
Een niveaan die komt aanklagen dat Dewinter zich in een slachtofferrol duwt... wat gaan we hier nog allemaal meemaken? De N-VA'ers klagen en bleiten zowat elke dag over elke vorm van kritiek op De Wever, maar als er dan een partij is die systematisch gevolgd en bespioneerd wordt, die te maken heeft met een cordon sanitaire en mediatique, en die op alle mogelijke manieren wordt tegengewerkt, dan heet het ineens dat de 'slachtofferrol' Dewinter wel past. Het verhaal van de splinter en de balk... een beetje serieus blijven, aub.

Doet hij dat niet dan? Of moet ik geloven dat het interview in p magazine waarin hij mea culpa slaat over die periode oprecht was?

Het cordon heeft VB veel stemmen opgeleverd, of is dat ook niet serieus?

Herr Oberst 18 februari 2013 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 6540021)
Doet hij dat niet dan? Of moet ik geloven dat het interview in p magazine waarin hij mea culpa slaat over die periode oprecht was?

Het cordon heeft VB veel stemmen opgeleverd, of is dat ook niet serieus?

Nogmaals, dat verdedigers van een iemand die zowat elke dag in het nieuws komt met dergelijke uitspraken (http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130218_044) anderen ervan beschuldigen in een slachtofferrol te kruipen of calimero te spelen, is gewoonweg lachwekkend. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat De Wever geen punt heeft wanneer hij de tegenkanting waarmee zijn partij te maken krijgt aanklaagt, maar als men op hetzelfde moment Dewinter voor calimero begint uit te maken wanneer hij de reeds dertig jaar lang volgehouden demonisering en vervolging van zijn partij bekritiseert, dan is dat echt wel de schaamte voorbij.

Wat het cordon betreft: dat is een antidemocratisch misbaksel dat tot het bestendigen van de macht der regimepartijen heeft geleid en de linkse en Belgicistische invloed op de Vlaamse politiek disproportioneel groot heeft gemaakt. Wie vandaag de dag nog zegt dat het in het voordeel van het VB of de Vlaamse zaak werkt, dwaalt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be