![]() |
Nihoul dan toch in gevangenis van Brugge
28/07 Michel Nihoul in gevangenis van Brugge
![]() Michel Nihoul heeft zich woensdag omstreeks 15 uur aangemeld in de gevangenis van Brugge. Dat meldt de VRT-radio. Het nieuws werd bevestigd door zijn levensgezellin Marleen De Cokere. Michel Nihoul moet vijf jaar celstraf uitzitten die hij heeft opgelopen tijdens het proces-Dutroux. Daarvan heeft hij reeds enkele maanden in voorhechtenis gezeten. zo te zien heeft dit extreem rechts bloktype toch geen bescherming van de Koning zoals de rioolkrantjes van het Blok schrijven... |
Alé, dan is ie lid van FN?
|
"Bloktype" :roll: ... Obsessief gedrag? Hoezo? :roll:
|
Als Nihoul een 'bloktype' is, is Black Girlke er toch ook een, zeker?
|
Citaat:
Fourniret is een gewezen liberaal.... Straf hé |
Nihoul een bloktype? Had hij dan zo'n goeie punten op school?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Black gueuleke heeft blijkbaar veel geleerd van Dr. Joseph Göbbels! Zelfde taktieken, zelfde hardnekkigheid!
Fascistisch links! |
Men zegt soms dat Nihoul ziek en gebroken is, maar als ik hem soms uit de "SPAR" zie komen en de Heiststraat aflopen in Zeebrugge met in iedere hand een bak Jupiler heb ik toch de indruk dat hij het nog heel goed stelt. Ook zijn koffie 's middags bij de passagiers terminal van P&O lijkt hem telkens weer deugd te doen.
Volgens mij is alles wat in de kranten verschijnt over zwakke gezondheid gewoon oogverblinding. |
Ik vraag mij af hoe dat juist in zijn werk gaat, dat bloktype. Ik heb in K&K gezien dat er een soort "ik typ meer dan jij"-wedstrijdje bezig is, dus ik veronderstel dat bij een te groot aantal mensen dat tegelijk typt de zwaantjes een deel effe tegenhouden en die mogen dan daarna bloktype.
Da moet het zijn volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Psc
De heer Nihoul was een actief lid van de PSC.
Tjeef en Waal het kan een gevaarlijke combinatie zijn. Met het Vlaams Blok heeft dit heerschap totaal maar dan ook totaal niets te maken. |
Bloktype :roll: alles is weer goed zeker?
ps cyperken: toffe sig |
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval de zandsculpturen staan er weer mooi bij van 't jaar. |
wat een achtelijke titel ... ah het komt van black girlke dat zegt genoeg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be