![]() |
Belgen die homo's overvallen opgepakt in Antwerpen
28/07 Politie klist bende die homo's overvalt in A'pse Stadspark
Het Antwerpse parket is bezig met een onderzoek naar een tiental overvallen op homo's in het Stadspark van Antwerpen tijdens de maanden mei en april van dit jaar. Vijf daders werden eind mei opgepakt. Dat heeft Dominique Reyniers van het Antwerpse parket bevestigd. De overvallers gingen steeds op dezelfde manier te werk. Twee daders benaderden een man langs achteren en werden vervolgens bijgestaan door twee kompanen om hun slachtoffer te overmeesteren en te beroven. Daarbij gebruikten de daders ook geweld. Eén slachtoffer werd zelfs bewusteloos achtergelaten in de struiken. Vijf overvallers zijn ondertussen gekend. Het gaat om twee 19-jarige en drie 21-jarige Belgen uit Antwerpen. Twee van hen zijn geen onbekende voor het gerecht. Vier werden intussen aangehouden. Ze bekenden een tiental feiten en gaven toe "jeanetten te hebben afgeklopt in het Stadspark". Tot op heden deden slechts twee slachtoffers aangifte bij de politie. Het Antwerpse parket vraagt daarom personen die dit voorjaar slachtoffer werden van een overval in het Stadspark of in de onmiddellijke omgeving, om zo snel mogelijk contact op te nemen met de politie. Dat kan op het gratis nummer 0800/91119 of bij het dichtstbijzijnde politiekantoor. Discretie wordt gewaarborgd. ![]() |
Woehaaaaaaaaahahahaaaa!
Dat laatste figuurtje vind ik wel tof gevonden :D. T'eerste vind ik ma zielig. Maar goed, dat terzijde. De "homoaanvallen" in Antwerpen doet mij denken aan de "homoaanvallen" in Brussel door noord-afrikaanse jongeren. Ik denk dat we hoe langer hoe meer met een algemene grootstads-fenomeen te maken krijgen. Amerikaanse toestanden dus. Hoewel men kan trots hieruit nemen dat we eindelijk de boerkes-toestanden verlaten hebben, is het duidelijk dat ons politie-apparaat zich eveneens grootschaliger moet gaan aanpassen. Zero Tolerance bijvoorbeeld |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een bekend fenomeen dat vele extreem rechtse allochtonen zich laten verleiden tot het Vlaams Blok , er lid van zijn en hun gedachtengoed ten uitvoer brengen, want zo is het gedachtengoed van Al Qaida en Vlaams Blok hetzelfde,
beiden even extreem en afschuwelijk. Exreem rechtse allochtonen heden te dagen marcheren rond in de straat met hakenkruizen en vallen de Joden aan, nazisme, het gedachengoed dat in leven wordt gehouden door het VB. |
Homo zijn en dan van achteren aangevallen worden. Ik kan mij best voorstellen dat er maar twee homo's aangifte hebben gedaan.
Waarschijnlijk hadden die twee homo's die aangifte hebben gedaan op dat moment aambeien. |
Citaat:
|
Het Antwerpse Stadspark is al ettelijke jaren een criminele kankerplek waar homoseksuele prostituees hun 'waar' aan de man brengen. Prostitutie gaat hand in hand met criminaliteit, het Stadspark heeft daar al een aantal decennia last van. Elk normaal mens weet dat je daar 's nachts niet moet rondwandelen want je loopt een groot risico aangerand te worden, door gewapende homofielen.
Indien de politie iets wil doen aan deze situatie dan kuisen ze deze homo-tippelzone op. De Antwerpse politie-homosaris Muyters kan daarbij net zo actief tekeer gaan als bij de hetero-hoertjes in het schipperskwartier, de atheneumbuurt en de Offerandestraat. Tenzij hij meer sympathie heeft voor homo-prostituees dan de hetero-prostituees natuurlijk. ps: tegenwoordig zegt de term 'belg' niet veel meer hoor, dankzij die snel-belg-wet kan elke buitenlandse crimineel belg worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn niet alleen homosexuelen die overvallen worden ...
Ik denk niet dat overvallers hun slachtoffers gaan discrimeren ... Enige criteria: - buit - makkelijkheid ... Moesten ze niet overvallen zijn, en was dit gewoon gay bashing geweest, had dit nog enige nieuwswaarde, nu 0,0 just my 2 cents |
Je kan in Antwerpen overal overvallen worden, zelfs op de trappen van een politiekantoor, zonde City i.c..
En vorige week heeft men mij op het Kon. Astridplein om 8.45 'smorgens trachten te beroven. Het wordt echt hoog tijd om een grote kuis te houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be