![]() |
PDW (Humo/P-magazine) overleden ...
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...30219_00475572 2013 zal er niet grappiger op worden. Rest in peace. |
Op 54?
Da's vroeg. Hartaanval? Alcohol? Verkeersongeluk? Aanslag door prul-BV's? |
Op die leeftijd en gezien het artikel is dat hersentrombose, hartaderbreuk of zelfdoding. Dat laatste lijkt, ook op basis van het artikel, twijfelachtig.
Edit: hartaderbreuk dus. Moge hij rusten in vrede. |
Wie ?
In elk geval RIP. |
Ik was geen fan, maar het blijft een tragedie uiteraard. Veel sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden, naar verluidt was hij een bijzonder innemend iemand.
Wat betreft de doodsoorzaak: een hartaderbreuk wordt in veel gevallen veroorzaakt door roken. Als ik me niet vergis, rookte hij veel. Hoe tragisch ook, de kans is bijgevolg niet onbestaande dat hij zichzelf doodgerookt heeft. |
Ik bedank (pdw) vooral voor de vele Knips en Zappa's in Humo. Altijd grappig, vaak geniaal.
En natuurlijk omdat hij mij Bill Hicks toegestopt heeft. Een groot verlies. Alle troost aan de treurenden. |
Citaat:
De HUMO zou er beter aan toe geweest zijn dan nu. RIP PDW. |
who cares
|
Doeme toch, pdw, een van de scherpste pennen van vlaanderen en ver daarbuiten.
Een mens om naar op te kijken en toch een man van naast de deur, letterlijk en figuurlijk. Ik heb hem ooit ontmoet maar ik was er graag toch eens een pint mee gaan drinken, of vijf misschien beter Hij zal zwaar gemist worden, door al die hem kenden van ver of dichtbij. Moge hij rust vinden en de uithoeken van het nirwana verkennen tot in eeuwigheid. RIP |
Triestig dat een mens zo vroeg moet sterven.
|
Citaat:
Hartaderbreuk is een aandoening die voor een heel groot deel genetisch bepaald is. Het overkomt zelfs de mensen met de meest gezonde levensstijl. Als je wil spreken over iemand die zich 'dood gerookt' heeft dan doe je dit beter over mensen die overlijden aan rokers-longen, na een leven van kettingroken. |
Citaat:
De mensen die een hartaderbreuk hebben door erfelijke redenen, zijn in de minderheid, meestal wordt het bepaald door externe factoren. Zoals roken. |
Citaat:
Misschien kan je ook nog even wijzen op de gevaren van asbestvezels en ftalaten in babyspeelgoed als we toch bezig zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar weet je, we zullen allemaal verder leuteren over hoe we hem allemaal ongelooflijk zullen missen, maar ondertussen angstvallig zwijgen over de mogelijke oorzaken van overlijden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En hij reed op een mOtO.
Hij rOOkte. Het zou me niet verbazen als hij graag eens een pitta met lOOk at ook. |
Citaat:
|
Part De Wever.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be