Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Het frequent plaatsen van absurdistische draden in serieuze subfora (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183274)

eno2 19 februari 2013 19:56

Het herhaaldelijk plaatsen van absurdistische draden in serieuze subfora

Het herhaaldelijk plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde ontiegelijk absurdistische onzin in serieuze subfora is op forum geen ongewone zaak. Ik noem dat waarschijnlijk terecht: megagetrol. Als je de daders op hun getrol aanvalt, door het getrol te noemen, kan je steevast rekenen op een persoonlijke tegenaanval. Die persoonlijke tegenaanval wordt dan door moderatie dikwijls NIET afgestraft. Een van die vaste speciale gevallen is na jarenlange tolerantie vanwege moderatie uiteindelijk toch permanent gebannen. Anderen mogen lustig doorgaan. Eeuwig?

Mijn vraag is: waarom tolereert moderatie het frequent plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde absurdistische onzin in serieuze subfora zolang of zelfs blijvend?

Als je ze dan al niet wil bannen, verplaats dan hun absurdistische draden tenminste stelselmatig naar K & K, waar ze thuishoren.

cookie monster 20 februari 2013 06:30

Eno2 , voor de gemakkelijkheid & hulp ,
noteer hier de links naar de welgestelde topics , aub ??

Travis66 20 februari 2013 07:49

Eno heeft het over HarrieChristus en zijn altijd-maar-terugkomende-sprookjesdraden. Het gaat altijd over hetzelfde, de copy pastes zijn niet te tellen. Ander titeltje erop en hup, nieuwe draad.
Al denk ik wel dat HC daar al een paar keer voor gebanned is geweest.

Megatrol? Volgens mijn definitie alvast wel. Volgens de meeste andere fora waar HC op actief was, ook. Maar hier niet blijkbaar. Eno vraagt zich terecht af waarom dat getrol hier wel kan. Ik zou het ook wel eens willen weten.

86 draden, zo goed als allemaal over microwezentjes. Als het niet daar over gaat, dan sleurt hij ze er wel bij na post 2. Om dan nog te zwijgen over de ontelbare draden die hij verpest met daar ook over zijn microwezentjes te beginnen.

Txiki 20 februari 2013 08:56

Leven en laten leven.

eno2 20 februari 2013 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6542742)
Al denk ik wel dat HC daar al een paar keer voor gebanned is geweest.

.

Voor gescheld

eno2 20 februari 2013 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6542760)
Leven en laten leven.

99.99% is geen megatrol en die moet men gelukkig niet "laten leven"

Travis66 20 februari 2013 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6542760)
Leven en laten leven.

Mooi principe, maar blijkbaar niet altijd toepasbaar. Anders zou er geen forumreglement zijn.

Liederik 20 februari 2013 15:07

Ik vind dat Harrie minder irriteert dan iemand die pakweg 1500 draden creëert over alles wat langer dan één minuut zijn aandacht heeft vastgehouden.

Txiki 20 februari 2013 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6543122)
Ik vind dat Harrie minder irriteert dan iemand die pakweg 1500 draden creëert over alles wat langer dan één minuut zijn aandacht heeft vastgehouden.

2

Travis66 20 februari 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6543122)

Kan zijn, maar 2 irritaties wil niet zeggen dat de minst irritante niet irritant is.

Vlaanderen Boven 20 februari 2013 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6542290)
Het herhaaldelijk plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde ontiegelijk absurdistische onzin in serieuze subfora is op forum geen ongewone zaak.

ViveLaBelgique dus. Tja, ik ben normaal gezien voorstander van discrete, losse moderatie, maar soms vraag je je af of er hier nog wel moderators aanwezig zijn.

eno2 20 februari 2013 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6542731)
Eno2 , voor de gemakkelijkheid & hulp ,
noteer hier de links naar de welgestelde topics , aub ??

Welgestelde?

Demper 21 februari 2013 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6543324)
soms vraag je je af of er hier nog wel moderators aanwezig zijn.

Maak je geen zorgen, die zijn er zeker.

Belask0 21 februari 2013 00:33

oud worden jong

ga naar www.politics90+.be

cookie monster 21 februari 2013 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6543363)
Welgestelde?

Niet letterlijk , maar allee dan , in de welgenoemde topics ;)

cookie monster 21 februari 2013 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belask0 (Bericht 6543548)
oud worden jong

Chij sijt ook chene chewone 'oor :lol:

eno2 21 februari 2013 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belask0 (Bericht 6543548)
oud worden jong

Nog zo'n trolletje.
Hoelang gaat dat nog duren?

Rudy 21 februari 2013 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6542290)
Het herhaaldelijk plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde ontiegelijk absurdistische onzin in serieuze subfora is op forum geen ongewone zaak. Ik noem dat waarschijnlijk terecht: megagetrol. Als je de daders op hun getrol aanvalt, door het getrol te noemen, kan je steevast rekenen op een persoonlijke tegenaanval. Die persoonlijke tegenaanval wordt dan door moderatie dikwijls NIET afgestraft. Een van die vaste speciale gevallen is na jarenlange tolerantie vanwege moderatie uiteindelijk toch permanent gebannen. Anderen mogen lustig doorgaan. Eeuwig?

Mijn vraag is: waarom tolereert moderatie het frequent plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde absurdistische onzin in serieuze subfora zolang of zelfs blijvend?

Als je ze dan al niet wil bannen, verplaats dan hun absurdistische draden tenminste stelselmatig naar K & K, waar ze thuishoren.

Dag Eno2,

Absurdisch is uiteraard een persoonlijk begrip. Beschrijf eerst eens wat een absurde draad is.

Er zijn nu eenmaal onderwerpen die steeds aan bod komen. Oude wijn in nieuwe zakken. De onderwerpen komen steeds terug.

Het verbaast mij dat juist jij, protagonist louter op basis van eraring en dus niet op basis van meerwaarde, dit onderwerp aankaart. Je staat nu eenmaal bekent om mee te huilen om opportunistische redenen.

Wat is er nu echt zo absurdistisch ?

Graag een niet-60-schoolmeesterachtig antwoord.

R.

eno2 21 februari 2013 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6543775)
Dag Eno2,

Absurdisch is uiteraard een persoonlijk begrip. Beschrijf eerst eens wat een absurde draad is.

Er zijn nu eenmaal onderwerpen die steeds aan bod komen. Oude wijn in nieuwe zakken. De onderwerpen komen steeds terug.

Het verbaast mij dat juist jij, protagonist louter op basis van eraring en dus niet op basis van meerwaarde, dit onderwerp aankaart. Je staat nu eenmaal bekent om mee te huilen om opportunistische redenen.

Wat is er nu echt zo absurdistisch ?

Graag een niet-60-schoolmeesterachtig antwoord.

R.

Bekommer je om je eigen meerwaarde, als je soms al mocht weten wat dat was op een forum.

Rudy 21 februari 2013 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6543778)
Bekommer je om je eigen meerwaarde, als je soms al mocht weten wat dat was op een forum.

Stel je eerst de vraag wat een meerwaarde is binnen een debat. Ik streef nog steeds in de eerste plaats voor debatteren hoe tegenstrijdig de meningen ook mogen zijn, ipv palaveren of steeds willen meehuilen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be