Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Haatbaarden uit het Midden-Oosten, deel 2849... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183281)

-Jo- 20 februari 2013 00:51

Haatbaarden uit het Midden-Oosten, deel 2849...

Haatbaarden die christenen uitschelden

Wanneer gaan we ze eindelijk eens bombarderen?

Snerror 20 februari 2013 00:54

Dit valt in het niets tegenover die andere haatbaarden in het Midden-Oosten.

Dixie 20 februari 2013 01:11

je oproep tot geweld (tegen Joden) is doorgegeven...

Lof der Zotheid 20 februari 2013 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6542673)
Haatbaarden die christenen uitschelden

Bombarderen vanwege een verbale ruzie? Als gij uw zin kreeg, was de hele planeet al een oneindig aantal keren in de vergetelheid gebombardeerd... Of is het gewoon omdat gij geen joden kunt luchten of zien dat gij hier een bombardement wilt organiseren?

D'ARTOIS 20 februari 2013 22:56

Dit is uitsluitend verbaal geweld - met een zeer bijzondere uitzondering wanneer je op hun terrein bent in een auto op zaterdagmorgen.

Maar ze lopen niet met raketten, AK-47's of zelfploffers.

Dat is voorbehouden aan de nichterige moslims op zoek naar hun 70 hoeren.

-Jo- 20 februari 2013 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 6543414)
Bombarderen vanwege een verbale ruzie? Als gij uw zin kreeg, was de hele planeet al een oneindig aantal keren in de vergetelheid gebombardeerd... Of is het gewoon omdat gij geen joden kunt luchten of zien dat gij hier een bombardement wilt organiseren?

Oh neen, gewoonweg omdat het bestaan van israël een kapitale historische fout is. En het crapuul dat dit land beheert, niet van plan is om op een beschaafde wijze om te gaan met het buurvolk en bovendien de Europese politiek schade berokkent en beïnvloedt waar mogelijk.

-Jo- 20 februari 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6542682)

Of lees jouw "bijdrage" als:
[holocaust-modus aan]
Whieoeoeo whieoeoe whieoeoe
[holocaust-modus af]

-Jo- 20 februari 2013 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6543481)
Dit is uitsluitend verbaal geweld - met een zeer bijzondere uitzondering wanneer je op hun terrein bent in een auto op zaterdagmorgen.

Maar ze lopen niet met raketten, AK-47's of zelfploffers.

Dat is voorbehouden aan de nichterige moslims op zoek naar hun 70 hoeren.

Komkomkom, beetje serieus blijven. Qua haat en minachting voor anderen, moet de Talmud zeker niet onderdoen voor de Koran....

En soms valt er ook wel eens eentje uit z'n rol, met het boek 'Torat ha-Melekh' bijvoorbeeld...

D'ARTOIS 21 februari 2013 00:46

Het is wat je zelf wilt geloven. Maar het geweld van de Talmudisten is slechts verbaal. Zoals ik al zei, een enkele steen hier en daar.

Geen massale afslachtingen van geloofsgenoten of niet geloofsgenoten.

Blijf met beide benen op de grond. De Islam is het doodslaan nog niet waard.

Lof der Zotheid 21 februari 2013 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6543522)
Oh neen, gewoonweg omdat het bestaan van israël een kapitale historische fout is. En het crapuul dat dit land beheert, niet van plan is om op een beschaafde wijze om te gaan met het buurvolk en bovendien de Europese politiek schade berokkent en beïnvloedt waar mogelijk.

U verwart twee standpunten. Het is uw goede recht om het bestaansrecht van Israël in twijfel te trekken. Het is al iets twijfelachtiger om het daarom weg te willen bombarderen. En het is nog twijfelachtiger, als u een verbale ruzie als excuus daarvoor al goed genoeg vindt. Dit alles laat sluiten dat het u niet uitsluitend om de staat Israël gaat, maar eerder om een bepaald volk dat erin woont, namelijk het joodse. Of anders moet ge ook voor de bombardering van Soedan zijn omwille wat het met Darfur uitspookt. Of voor de bombardering van Turkije, vanwege hun absoluut inacceptabele behandeling van de Koerden. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer hier niet de ene fout door de andere weg te moffelen, maar het is een kwestie van consequent zijn. Kritiseert men Israël, dan moet men automatisch een probleem hebben met situaties zoals in Sudan en Turkije. Vindt men enkel echter Israël het probleem, en men wil het niet eens over die anderen hebben, dan steekt daar toch iets meer achter.

-Jo- 21 februari 2013 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 6544334)
U verwart twee standpunten. Het is uw goede recht om het bestaansrecht van Israël in twijfel te trekken. Het is al iets twijfelachtiger om het daarom weg te willen bombarderen. En het is nog twijfelachtiger, als u een verbale ruzie als excuus daarvoor al goed genoeg vindt. Dit alles laat sluiten dat het u niet uitsluitend om de staat Israël gaat, maar eerder om een bepaald volk dat erin woont, namelijk het joodse. Of anders moet ge ook voor de bombardering van Soedan zijn omwille wat het met Darfur uitspookt. Of voor de bombardering van Turkije, vanwege hun absoluut inacceptabele behandeling van de Koerden. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer hier niet de ene fout door de andere weg te moffelen, maar het is een kwestie van consequent zijn. Kritiseert men Israël, dan moet men automatisch een probleem hebben met situaties zoals in Sudan en Turkije. Vindt men enkel echter Israël het probleem, en men wil het niet eens over die anderen hebben, dan steekt daar toch iets meer achter.

Ik wens het einde van het Westerse, Atlantische bestel en bovenal van dat westerse financiële systeem. Dit is op joodse leest geschoeid. Het zionisme maakt onlosmakelijk deel uit van dat Westerse Atlantisme en het zionistisch lobbywerk beïnvloed de wereldpolitiek en dus ook de Europese politiek (zowel EU als nationale staten) zéééééér sterk. Vooral daarom moet het verdwijnen, en dus zijn op dat vlak de Arabieren een bondgenoot. Ik zeg wel: op dat vlak én in hun eigen thuislanden.

Dixie 21 februari 2013 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6543524)
Of lees jouw "bijdrage" als:

de enige die huilie huilie doet ivm Joden ben jij hoor:lol:

Weyland 21 februari 2013 22:47

Geen idee waarom het dom vinden van de Joodse religie hand in hand zou moeten gaan met Islamofilie.

Lof der Zotheid 26 februari 2013 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6544376)
Ik wens het einde van het Westerse, Atlantische bestel en bovenal van dat westerse financiële systeem. Dit is op joodse leest geschoeid. Het zionisme maakt onlosmakelijk deel uit van dat Westerse Atlantisme en het zionistisch lobbywerk beïnvloed de wereldpolitiek en dus ook de Europese politiek (zowel EU als nationale staten) zéééééér sterk. Vooral daarom moet het verdwijnen, en dus zijn op dat vlak de Arabieren een bondgenoot. Ik zeg wel: op dat vlak én in hun eigen thuislanden.

1. Ik begrijp uw standpunt over het Westerse, Atlantische bestel. Echter moet u beseffen dat een bondgenootschap met de Arabieren zoals u zich dat voorstelt, eentje van relatief korte duur is, waarna de Arabieren zich moeten terugtrekken (volgens uw model). Het probleem is, dat de Arabieren/moslims zich niet terugtrekken, maar zich integendeel verspreiden. Dan krijgt u een islamitisch bestel in plaats van een Westers bestel. Of dat zoveel beter is?
2. Ik denk dat we het er beiden over eens kunnen zijn dat dat voorbeeld met die verbale ruzie niet relevant is met het eigenlijke thema.
3. De misdaden die de Arabische Soedanezen met de zwarte Soedanezen uithalen hebben weinig met het Westerse, Atlantische bestel te maken, aangezien ze plaats vinden binnen de Dar al-Islam, lees: het islamitische bestel. Van hetzelfde voor wat er de Koerden wordt aangedaan. En wat te denken over wat de Chinezen zo in Tibet uitspoken? Dat heeft ook bitter weinig met het Westerse, Atlantische bestel te maken. Bij de Turken en de Koerden geef ik u ten dele gelijk dat het op zijn minst door het Westen gedoogd wordt. Punt is echter, dat het Westerse bestel, hoeveel fouten het ook inderdaad heeft, niet volledig aansprakelijk gesteld kan worden voor het leed in de wereld, waarmee ik geenszins zeg dat ze er niet aansprakelijk voor is.

Karel Martel B 26 februari 2013 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6543522)
En het crapuul dat dit land beheert, niet van plan is om op een beschaafde wijze om te gaan met het buurvolk

Lol.

Overigens, ben jij een trol?

Want voor uiterst-linkse anti-semieten zijn er "geschiktere" partijen dan het VB.

Antoon 26 februari 2013 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 6542673)
Haatbaarden ....

Nooit gedacht dat u uw vriend een bom op z'n lelijke kop toewenste.

Mosasaurus 27 februari 2013 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6542682)

Volgens mij was het een retorische vraag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be