![]() |
Arnault, "belg" worden voor "protectinvest", postbusadressen, hoe werkt dat?
1 Bijlage(n)
Arnault wil Belg worden om stichting waterdicht te makenHoe België door Arnault gebruikt wordt: van de studiedienst van de PVDA.
Dit is het adres: frans courtenslaan 131 - 1030 schaarbeek (brussel). Of beter, was het adres. Het adres werd in allerijl veranderd, �* la carte. Tik op deze site 'protectinvest' in als benaming en u vindt de vijf publicaties, tot op heden, van deze ontduikingsconstructie in het Belgisch Staatsblad. De laatste publicatie betreft de adreswijziging. http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv/tsvn.htm(fig.: "protectinvest") |
1 Bijlage(n)
Hoe werkt dat?
|
Citaat:
I.p.v. belachelijke belastingsconstructies zoals de notionele intrestaftrek te introduceren had Wallonie beter de industrie failiet laten gaan en geinvesteerd in een alternatieve sector zoals Luxemburg heeft gedaan. Geen enkele Waalse politicus die dat aandurft natuurlijk. |
Citaat:
Arcelor ontstond in 2002 uit een fusie van het Franse staalbedrijf Usinor, het Luxemburgse ARBED en het Spaanse Aceralia. De nieuwe staalgigant moest na enkele jaren evenwel genoegen nemen met de tweede plaats op de wereldranglijst van staalproducenten, achter Mittal Steel. De hoofdzetel van het bedrijf was in Luxemburg. |
Citaat:
|
Absoluut verrassend ook: de vreemde houding van N-VA.
Waarom vliegen ze niet naar deze stront? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik die tegen kom op straat moet ik tenminste geen angst hebben. Daarenboven hij zal zeker iets bijdragen aan onze financiën en geef hem eens ongelijk Frankrijk te ontvluchten. Wat Hollande uithaalt met zijn rijkentaks is gewoon diefstal. |
Citaat:
|
Ik heb liever een Arnault dan een werkloze emigrant die naar hier verhuist.
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: tis toch onvoorstelbaar wat dat Waals kanonnenvoer hier op een Vlaams forum komt doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be