![]() |
België naar groei van 3 procent
De economische groei in ons land is versneld van 0,7 procent tijdens het laatste kwartaal van vorig jaar en het eerste van dit jaar, tot 0,8 procent in het tweede kwartaal. Dat blijkt uit voorlopige cijfers van de Nationale Bank. Op jaarbasis geeft dat een groei van 2,8 tot 3,2 procent. Daarmee doet ons land een stuk beter dan de eurozone.
bron de standaard |
Andere banken gaven (een meer realistische) prognose van iets boven de 2%.
We zullen zien :> |
zijn er geen vergelijkingen met de economische groei van de andere top5 welvarendste landen?
|
Alles is relatie natuurlijk. Die landen die het slechts boerden kunnen het meest verbeteren :-)
Het zijn steevast landen zoals China die hoge groeicijfers hebben. En naarmate hun BBP stijgt, daalt de groei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit iederen dag wel aan ne groei van zowat 30 % schat ik, en de aandelen zitten dan ook telkens in stijgende lijn die ik in mijn beurs heb zitten.. totdat mijn vrouw zegt dat ze moe is... dan krimpt mijn groei plotseling....
of ging het over iets anders ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Groeit mijne Stok
groeit de economie mee 'k zal het vanavond eens tegen mijn vrouw zeggen.. laat ze dan maar zeggen dat ze moe is of koppijn heeft. 'k zal dan zeggen : in het belang van iedereen hop vort.. |
Hebben hoeren soms koppijn vraag ik mij af...
nu ga ik wel erg off topic he.. sorry mannen. Laat de economie maar op gang trekken.. |
Citaat:
|
Burry schreef :
Citaat:
|
Citaat:
Zou het mogelijk zijn om niet elke thread Vlaams blok related te maken? dank u |
Citaat:
|
Wie is verantwoordelijk voor die groei van 3%?...
Als we nu al met een groei van een kleine 3% zitten, hoeveel zou die dan niet bedragen indien ons land:
--> beter bestuurd zou zijn (er zullen er denkelijk niet velen zijn die gaan beweren dat we het laatste anderhalf jaar, dat gekenmerkt werd door (federale, Europese en gewestelijke) verkiezingen, waarbij de federale premier zelfs facteur ging spelen om zijn persoonlijke brief te gaan posten)? --> geen stuk of 30 regeringen, 200 ministers, 2000 parlementsleden... zou moeten onderhouden?Wie is er dan in feite 'verantwoordelijk' voor die groei? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be