![]() |
Antwerpenaren : Verenig U
Hooo, dat mooie Vlaanderen ( in de tijd van de witte van Zichem ) is dik naar de kloten aan het gaan.
Het zoveelste Vlaams schandaal (van de christelijke vakbond) is nu echt de druppel. Uitspraken van een Minister President ( welke denkt de Berlusconi van teuterenweute te zijn) " Ik win van BDW " ( inplaats van deftig te regeren) is niet de druppel, maar de fit in de emmer. Daarom : ANTWERPENAREN VERENIG U Antwerpen, de rijkste provincie van Vlaanderen ( Wereldhaven, Diamant enz ...) hebben geen buitenprovinciale losers nodig. WIJ ANTWERPENAREN, kunnen op eigen kracht een ministaatje worden zonder gekken met 2 koniginnen, debielen van Prinsen en noem maar op. Blaas de rest op en zeker dat Brussel, welke met al het geld van Antwerpen gaat lopen. Weg met dat Belgisch en Vlaams gerommel. Een Antwerpenaar is niet te verslaan |
Citaat:
|
Waarom een tweede draad als je er al één over opgestart hebt?
Voor de rest: k&k |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie ik wist wel dat ik dat ook ooit eens nodig zou hebben |
Citaat:
|
Hoeveel tol moeten we als buitenlander betalen om binnenkort St Patrick's Day te komen vieren in Antwerpen? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan zal't elke zeventiende van ELKE maand saint patricksday zijn. ![]() En de stadsslogan wordt: "zet een ploat oep!". |
Nu ook niet overdrijven he Wollenbol.
|
Ik drijf ni over.
Al pleit ik wel voor extra veerboten over 't Scheld. |
Citaat:
|
Citaat:
Somers for king :lol: Zolang die antwerpenaars ons opsinjoorke maar niet komen stelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die dikke nekken van sommige Antwerpenaren kennen duidelijk geen grenzen.
|
Citaat:
Toch genen buitenlandse zever hé, elke maand ne keer Antwerpen zingt op de Groenplaats met heel veel bollekes Koninck... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be