![]() |
Muticultuur is dood
De mono-cultuur is quasi een feit in Antwerpen, de rest volgt. Het multiculturele- en knuffel-argument is waardeloos geworden, het ziet er naar uit dat de moslims een monocultuur gaan vormen in Antwerpen.
Bijna helft leerlingen in Antwerps stedelijk basisonderwijs volgt islamlessen http://www.demorgen.be/dm/nl/1344/Bi...utm_medium=RSS We weten allemaal hoe tolerant en vredelievend de Islam is ... |
Citaat:
Vlaamse tv > 85 % Engelstalig Vlaamse radio > 90 % Engelstalig Ook in Antwerpen toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bazen van het eigenvolk zorgen ervoor dat er weinig Nederlands en veel Engels te zien en te horen is. Ik noem dat multicultureel. Door het eigenvolk, voor het eigenvolk. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En ook hier probeert Eberhard het vlug vlug over een andere boeg te gooien...
Staat hij in loondienst bij de "multicul-islam" misschien, dat hij telkens dat onderwerp probeert een andere wending te geven? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
fijn verwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner me nog slechts1 frase. Eén van de eerste. (Misschien wel de allereerste.) "Waar is God ? God is overal. In de hemel, op de aarde en op alle plaatsen." En dat was zo een heel boekske vol. Je moest gewoon de woorden kunnen herhalen. De betekenis was van geen belang. Ondertussen hebben wij nuttiger dingen gevonden om te leren. Zij niet. |
Citaat:
Plaats zat voor de jongens die wel naar school mogen. (als ze niet willen fatsen) |
Citaat:
Maar misschien vind je dat weer te monocultureel. Citaat:
Het was niet echt, het was filosofisch... Citaat:
Weinig verschijnselen multicultureler dan de eigenvolk tv & radio. Of bepalen ''de moslims'' misschien de uitzendinhoud en schemaas van de VRT? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Multicultuur is niet dood.
Multicultuur is onze dood. En ja, het gaat specifiek over de Islam. Tegenvoorbeeld: New York. Totale multicultuur, maar geen Islam in overheersing -> geen stad/natie die op zijn grondvesten begint te daveren. Geen probleem met vreemdelingen, maar de vreemdelingen maken mezelf tot probleem in mijn eigen natie, stad, huis. Maar ah... Het is slechts de enkeling. Niets aan de hand, niets te zien, alles controle, doorlopen aub... :roll: |
Liever een gat in mijn cultuur , dan .... 8O :mrgreen:
Citaat:
Shit , 't is verdomme ne gluurder , want ik stoaj in m'nne blekke !!!! |
Citaat:
Lees even goed, Engels op de radio heeft er niets mee te maken. Er zijn genoeg radio's voor elke taal beschikbaar, zo ook tv zenders. Nergens is het aanbod zo hoog. |
Kan me iemand vertellen wat er zo 'verrijkend' is aan een multicultuur ?
Ik lees dat woord hier regelmatig. Het wordt te pas en te onpas gebruikt. En nu een praktisch voorbeeld aub ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be