![]() |
Rammende Rus remt voor niemand
Rammende Rus remt voor niemand
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130227_055 En krijgt vaak gelijk !! Hoe zou dat in België aflopen ?? |
Hij zou uitgenodigd worden in 15 verschillende talkshows en quizzen
Iedereen zou er een mening over hebben in de opiniepagina's van de kranten Er zou een zitting in het parlement gewijdt worden aan verkeersveiligheid Er zou weer een debat komen over het rijbewijs met punten Er zouden facebookfanpaginas met haters en fans komen En afhankelijk van de uitkomst van een aanrijding met een autootje vol noordafrikanen zal hij door een linkse of rechtse politieke partij gerecupereerd worden en op een lijst staan in 2014. |
Citaat:
Lijken me allemaal uitgelokte fazes. In BE kan men zo duizenden €´s van de tegenverzekering kasseren tenzij de geschadigde een dashcamera installleert en het aan de verzekering doorgeeft. Ze zijn niet voor niets altijd populairder die cameraatjes, vooral voor motorrijders. In BE bestaat zulk bedrog ook al eeuwig hoor, vooral op de vele overtollige kruispunten waar belachelijke voorrang van rechts geldt; alhoewel daarover soms wel meer discussie kan zijn (ook tussen verzekeringen). |
fake ...
Citaat:
Diegenen die voorbijsteken gooien zich echt wel kort voor 'zijn' wagen. :oops: |
Citaat:
Ik heb ook vaak goesting om dat te doen, ze. |
Citaat:
Maar de camerafilm is het bewijs van niet, pech voor de "gooier" want dat plots te kort gooien is een onvoorzien maneuver... ;-) Citaat:
|
Ik vraag me af wat de uitspraak zou zijn mocht er tijdens het rammen een derde (bijv. voetganger op het voetpad die geraakt wordt door een geramde wagen) gewond raken / overlijden.
|
Citaat:
Voor een onvoorziene hindernis kun je niet stoppen hé. Dus de gooier is de rammer. ;-) |
Citaat:
Stel dat je er een hobby van maakt om zoveel mogelijk auto's te rammen die je geen voorrang geven op een kruispunt, hoe lang ga je dat zo mogen doen zonder dat iemand erop wijst dat het toch wel de bedoeling is dat je vermijdt om slachtoffers te maken, ook als de ander in fout is. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Euhm in het filmpje zie ik geen echte slachtoffers, in het begin zelfs een slachtoffer-rammer die midden in het verkeer uitstapt en met je wil afrekenen... Maar je kan het ook zo zien als je iemand (fel genoeg) achteraan aanrijdt is de kans veel minder groot dat hij vluchtmisdrijf pleegt, want dan kun je fluiten naar het geld van de verzekering. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be