![]() |
Bekend en omstreden ex-PVV-er wordt moslim
De wonderen zijn de wereld nig niet uit.
http://www.elsevier.nl/Politiek/nieu...rden-1187493W/ |
Op Twitter schrijft het ex-raadslid in het Arabisch: 'Er is geen god dan Allah en Mohammed is Zijn profeet'. Door die zin uit te spreken bekeert iemand zich tot de islam.
Van Doorn zegt tegen Joop.nl: 'Je moet die twee tweets als één zien. Maar verder wil ik er niets over zeggen. Ik beschouw welk geloof iemand aanhangt als een privéaangelegenheid.' ![]() Zo moet je dat dus doen met privé aangelegenheden. Zat ik er al die tijd naast zeg. |
Ik heb gelezen over bekeerlingen die op hun stappen terugkeren.
Zijn er eigenlijk moslims-vanaf-geboorte die het laten voor wat het is en atheïst of pakweg christen of boeddhist worden? |
goe zot !!
|
Citaat:
|
Citaat:
Moslim worden is toch wat anders dan lid van de PVV e.d. Daar wordt je uitgegooid als je de boel hebt belazerd. Een moslim echter wordt een kopje kleiner gemaakt. Citaat:
|
Citaat:
Dat de vrouwelijke moslima's een mankement aan hun hersenen hebben zodat ze steeds met twee moeten getuigen tegenover één mannelijke getuige laat ik aan de wijsheid van Mohammed over, maar een westerse bekeerling GELOOFT daar dus ook in. |
Citaat:
|
Ex-PVV politicus Van Doorn wordt moslim
Een leuk weetje. :-) Wanneer mogen we het blije nieuws aanhoren over Filip Dewinter die een Imam gaat worden?
Citaat:
|
Citaat:
Laat ik een voorbeeld geven van wat ik bedoel "een hulpmiddel": Stel je partner overlijdt. Een ongelovige gaat in dat geval meer verdriet hebben, omdat hij de dood als het einde beschouwt. Een moslim zal ook verdriet hebben, maar vindt troost in de gedachte dat de overledene zich nu op een mooiere plek bevindt, namelijk de hemel. Het verdriet wordt zo dragelijker. Het geloof is een soort rust. En dat sommigen het geloof weer de rug toekeren heeft te maken met dat ze geen zorgen meer hebben. |
Citaat:
Ik misgun niemand zijn bekering, maar aan mij is niet besteed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voordat jullie geloof het hier kwam verpesten, kenden we al een soort rust die we nu kwijt zijn. |
Geef mij maar de goeie ouwe Sinterklaas. Maar ja, die laten ze ook al niet meer met rust.
|
Citaat:
Citaat:
Een atheist heeft helemaal niet meer verdriet omdat de dood het einde is. Die wéét gewoon dat het na dood gedaan is en daarmee uit. Citaat:
|
Citaat:
Het lastigste aan de islam is volgens mij: 1. het absurde idee dat God letterlijk een boek geschreven heeft (een boek dat zelfs bestond voor het bestaan van de mens!), wat tot gevolg heeft dat je nooit echt afstand kunt nemen van wat er in staat, hoe absurd ook. De Bijbel wordt door de meeste christenen heel anders behandeld. 2. het arabocentrische aspect; enkel de Koran in het Oud-Arabisch is geldig. God koos niet voor Latijn, Grieks of Chinees, maar voor de taal van een woestijnvolk, die nog niets eens een uniform schriftsysteem hadden. 3. het gewelddadige karakter van Mohammed, zeker in zijn latere leven. Voor mij kan Gods ultieme boodschapper geen wereldse veldheer zijn, die zich -met veel succes overigens- bezighoudt met het veroveren van Arabië voor zijn clan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be