![]() |
Zouden wij ook een generaal hebben die in 2014 met straffe woorden afkomt ?
Hoe zit het eigenlijk bij ons met de democratische reflex van het leger en de federale politie ?
Ik moest daaraan denken als ik het volgende las in De Standaard van vandaag: Citaat:
Zou er hier een mogelijke flater van formaat sluipen, mocht de Fluppen zijne pere opvolgen ? . |
Wees maar zeker dat het leger zal optreden tegen de flaminganten :snipersm:
En als het leger het niet doet zijn er nog de slapende cellen van oudstrijders en hun nazaten die de boel eens zullen komen opkuisen :D |
Citaat:
Twijfelt U er dan nog aan? Of "het vaderland" -lees de monarchie- belangrijker zijn dan de democratie? lol word toch eens wakker man. |
Citaat:
Dat zou de nieuwe wapenspreuk van Belgie moeten worden. Dat vat 180 jaar Belgische politieke geschiedenis perfect samen :-P |
Citaat:
|
Servië dacht er ook zo over, maar 't is hun zuur opgebroken.
|
Citaat:
Edit: en dan nu naar de juiste draad... :oops: |
De vindingrijkheid en het doorzettingsvermogen van de Vlamingen valt niet te kraken.
We leven al 185 jaar met een kolonie parasieten in onze nek en we zijn nog steeds de 4de regio van Europa. Die Waalse coq au vin gaat daar niets aan veranderen en zeker de hark van Laken niet. Ik zie ze gaarne eens hun tankjes uitrollen in een doorsnee Vlaamse bebouwde kom. STALINGRAD ZAL ER NIKS TEGEN ZIJN. GEEN GENADE!!!! |
Citaat:
+ volgens mijn bronnen, had hij na zijn fameuze uitspraak, 100 toehoorders die ineens enthousiast begonnen te applaudisseren. |
Ik vraag me af waarom de forumleden hier zelf nog geen staatsgreep gepleegd hebben als ze denken dat ze hier in zo'n zware dictatuur leven waardoor ze volop gediscrimineerd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ze laten dat zomaar gebeuren? |
Citaat:
Zo'n simpele ben je toch niet he Jackske? :D |
Citaat:
Ze zeggen dat ze vrezen dat prins Filip er op de een of andere manier in zal slagen het Belgisch leger tegen de flaminganten in te zetten? Neem jij dat serieus? Geloof je fokking echt dat er een grote imperialistische idee is bij de Waal en en hun grote dictator Flupy Di Rupo? Dat die mensen speciaal in de politiek gaan om vlaminkjes te pesten? Serieus???????????????? |
Citaat:
|
Citaat:
We zijn momenteel een staatsgreep aan het plegen met Dewever. Dat Ben zijn vrouw een postje geeft is een afleidingsmanoeuvre. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be