![]() |
Oude krokodil Miet Smet haalt uit naar N-VA
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ACW heeft blijkbaar niet geleerd uit zijn fouten. Ze kiezen er opnieuw voor haute finance door in te schrijven op de perpetuals. Deze behoren tot de meest riskante vormen van kapitaalinvesteringen.
|
Het is weer zeer opvallend hoe de kalotenmaffia die Vlaanderen al decennia lang mismeestert, zich als grote verdediger van de ACW-wanpraktijken opwerpt.
|
Citaat:
|
De CD&V behoort tot de oude, anti-Belgische politieke garde. Jullie weten nog niet eens wie jullie tegenstanders zijn; de ondergang van de CD&V is de ondergang van het hatelijke taalfederalisme.
|
Citaat:
Inzicht in de werking van de belgische politiek is duidelijk één van de belangrijkste redenen waarom BUB nooit iets zal voorstellen. |
Citaat:
Niet alles wat corrupt is behoort per definitie tot "de kapitalistische elite". Links en corrupt komt even vaak voor (bvb. de PS, het ACW). |
Citaat:
Zouden ze dan toch begrepen hebben dat ze van de Belgische machthebbers nooit of nooit zullen mogen meespelen? Zouden ze begrepen hebben dat ze ook op Vlaams niveau na de volgende kiezing aan de kant gezet gaan worden? |
Citaat:
Als het zo verder gaat dan is NVA monsterlijk groot volgend jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan brengen ze het uit en is het weer niet goed. Dewinter was te druk bezig met foto's van vuilniszakken te nemen. |
Citaat:
Denk ik hè, zoals ik het verstaan heb kunnen we na 2014 de Walen grotendeels droogleggen om zo een splitsing te forceren. Dat die splitsing er komt is een zekerheid maar hoe het technisch moet weet ik eigenlijk niet. |
Veel geforceer is er niet nodig, belgië houdt gewoon vanzelf op te bestaan, tenzij de pot lijm van BUB en Viveladinges op tijd klaar is.
Enkel Brussel nog en we zijn er ;-) |
Citaat:
|
net zoals de kerk wil verdoezelen dat, naast hosties, de misdienaartjes ook andere supplementen oraal werden toegedient door de pastoor, zo moet dit corruptie-schandaal worden toegedekt volgens de CD&V en ACW-top sympatisanten zoals Miet Smet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be