![]() |
de internettrollen van de EU
http://www.sott.net/article/258228-E...osceptic-surge
Zijn ze hier al actief en zo ja, wie zijn ze ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
waar blijft Derk J E s evaluatie van 4 jaar euh-parlement
|
De ISP's in casu de moderatoren kunnen hier enig werk verrichten. Trollen kunnen eenvoudigweg gesignaleerd worden. Een is er vandaag al op komen dagen.
U kunt zelf wel raden wie. Hack z'n account en maak hem monddood. Als de EU van dit soort methoden gebruik gaat maken verdienen ze de kogel. (Niet de trollen maar de Eurokloten) Hitler is uit z'n graf opgestaan, maar dit betekent wel het defintieve einde van de EU en z'n dictators. Morgen gaat er een brief naar Farage en alle overige Eurosceptici. This is a declaration of war! |
Er zijn er al jaar en dag hier op het forum hoor.
|
Citaat:
Hou EPSO in de gaten en wordt EU-trol voor je huidig salaris x 3 per maand! :-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De Volkskrant over de nieuwe EU-voorschriften voor de pers:
Citaat:
|
Dat is dus pure beperking van vrijheid van meningsuiting!
WAR ON EU TERROR! |
Citaat:
BTW: Een paar dagen terug betoogden enkele 100-duizenden in Portugal tegen de EU, heeft onze reguliere media daarover bericht? |
To Trol or not to Trol, trollololooo!!
Citaat:
Leuke foto ook ... een lachwekkende zeg maar met alle respect voor de 'brave' man in kwestie. |
![]() Ik heb dit niet geplaatst hoor, wasn't me!!!! 8O |
Allez Eno(2?) , waar blijf je?
|
Met Turkije erbije vrije en blije
Die EU-trollen vormen de passende voorhoede van de toetreding van Turkije, met zijn recordaantal gevangengezette en gefolterde journalisten en zijn ontkenning van de Griekse en de Armeense genocide.
|
Europa's vele tongen, slechts één stem...
![]() |
Slechts één stem?
Ja, in die zin denk ik ook als ik ervoor ga stemmen: dat onze stemmen niet meetellen. |
Citaat:
De stemmen van de verschillende Europese tongen verdwijnen in de eenheidsworstmachine... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be