![]() |
De achterlijke Vlaamse gemeenschap.
Citaat:
Overheid, wie staat borg voor onze overheid, zijzelf? Of de belastingbetaler? Ezels en stenen. |
Oei, hun winsten zijn niet hoog genoeg en nu moet de belastingsbetalen nogmaals in het buideltje tasten om ervoor te zorgen dat ze toch geld blijven uitlenen, waaraan ze nogmaals geld verdienen.
We kunnen potverdorie beter ons geld rechtstreeks aan de bedrijven uitlenen als dat zo doorgaat. Als we dan nog tenminste een manier vinden om te voorkomen dat diezelfde bedrijven in het buitenland (bijvoorbeeld China) feest gaan vieren met ons geld. |
Citaat:
Dat moeten wij ons echt niet aantrekken. En ons geld vertrekt zo wie zo naar de Goldman Sachs club, die op hun beurt wel weer zorgen dat wij de tekorten van de banken aanvullen. Gelukkig gaan ze niet aan de lonen van diegenen, die dit alles veroorzaakt hebben. We zouden er nog al op achteruit gaan. |
wtf doen al die banken met het geld dat door de beste spaarders van de wereld bij hun wordt geparkeerd???
Citaat:
echt, wtf doen die banken daarmee?? |
Citaat:
Wat ze altijd al gedaan hebben. |
Citaat:
Daar presteren ze het zelfs banken geld toe te stoppen, waarvan sommige zuilen met geld gaan lopen. |
Citaat:
Weet je nog? |
Citaat:
Wat we anderen laten doen, doen ze zeker nog slechter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze dan wat minder tsjeverig doen en eenvoudigweg zeggen dat je als belastingbetaler jouw eigen werkplaats mag betalen en dat ze de sociale lasten van je baas willen verminderen om jou op te zadelen met zowel de sociale zekerheid verschuldigd aan de staat, als een deel aan de privé. Want datgene dat je baas aan sociale zekerheid spaart, zal je op een of andere manier moeten ophoesten van je netto loon. |
Citaat:
|
Waar is de goeie tijd dat Koning Jan lekker leende van de joden en in plaats van ze terug betalen ze gezellig uit het land gooide?
|
Citaat:
Dan hebben we wel een héél dure splitsing aan ons been. Wil je splitsen, dan zal je er voor moeten betalen - dit zal het worden. |
De titel van deze draad dekt de lading niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kom je telkens weer met hetzelfde onzinnige antwoord? Ik herhaal nogmaals dat de Vlaamse belastingbetaler bij de banken voor 13,5 miljard garant staat voor beleggingen, langs parastatalen om, in privé bedrijven. En dit met medeweten van N-VA, CD&V, oVLD en SPa. Waar zitten jullie beleid en lawaai makers, als ik lieg kunnen ze me aanklagen, maar dan zullen ze het Rekenhof als eerste voor het gerecht moeten dagen. Dit is door het Rekenhof aangeklaagd. Trouwens, ik wacht nog op de mededeling van de Vlaamse regering over hoeveel het verlies is na de verkoop (lees geschenk) aan de Indiërs van Alcafam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be