![]() |
Van Kackere is geen leugenaar maar oplichter
Blijven liegen tot het allerlaatste moment over zijn kabinetsmedewerker, welke in feite een betaalde bestuurder is in de raad van bestuur van Belfius gaat nu toch een brug te ver.
Wie gelooft die hoop lullers van CD&V nu nog ? Dan zijn ze verwondert dat NVA scoort en blijft scoren. Ik weet eigenlijk niet waarom deze draad ik heb opgestart. Wij zijn al zo geindoctrineerd en eigen geworden met al deze oplichtingspraktijken, dat we het niet meer als normaal vinden dat wij, de bevolking, steeds maar belogen worden door een of andere knuppel die aan ziujn voordeur een wijwatervat heeft staan. Wij worden bestuurd door knuppels die nog geloven dat 2000 jaar geleden er een snul was die over het water kon lopen. Dat manneke Christus heeft indertijd er ook veel bij hun kloten gehad. |
Ik betwijfel of Vanacker en andere ACWers over water kunnen lopen.
|
Citaat:
Het ACW heeft zich gedragen als een commercieel instituut en dat is zijn rol niet. Maar de blijvende aanvallen zijn niet in verhouding. Dit is een heksenjacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft net ontslag genomen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Stemmen winnen, stemmen verliezen, het gaat over relatieve cijfers, geen absolute. |
En Van Ackere stapt op! (bevestigd in newsflash 10.14)
Dat zal dan ook wel zonder reden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Bijna alle gemeenten lopen zware verliezen op, omdat het ACW een schijnheilige 'huisvader' vertolkte. Wie herinnert de oproep van het Brabants trekpaard aan gemeenten om extra aandelen te kopen van Dexia? |
Citaat:
The wisdom of crowds |
1 Bijlage(n)
:cheer: eindelijk goed nieuws :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan gaan we nog maar zwijgen over de ACW maffiapraktijken in kleine gemeenten waar ze de plak zwaaien,
en te pas en ten onpas in de gemeentekas graaien voor partijaangelegenheden zoals Novarock. Ook interessant is eens na te zien voor welk bedrag hun lokale hoofdkwartieren worden verkocht aan de gemeente. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu hebben ze een koekje van eigen deeg. Straks de andere "democratische" partijen eens uitspitten, en daarna zal het wat kalmer zijn waarschijnlijk... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be