![]() |
Na de ACW-slachting, nu het ABVV. Maar zij doen het zelf.
En dat in combinatie met dat recent onderzoek waaruit blijkt dat vakbondsleden niet "trouw aan hun zuil" stemmen, kijken wij vooral uit naar een nieuwe peiling (hopelijk een ultieme peiling, mocht Di Rupo zijn regeringsgat scheuren - ik bedoel zijn regering die zou vallen):
dit alles brengt de nva volop de wind in de zeilen ! Vliegt den blauwvoet ... !! Of is er iemand die iets tegen in wil brengen? Het duurt nog te lang eer het mei 2014 is misschien, want het geheugen van de kiezer is kort ? Wacht dan maar tot de pijnlijke maatregelen van de nieuwe besparingsronde aangevoeld gaan worden ... . |
weg met de zuilen ! Allen kapot! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verbaas er me over dat we in ons land nog geen "wekelijkse peilingen" hebben -
enerzijds klaagt men steen en been over de voortdurende verkiezingen nen verkiezingskoorts, terwijl het ontbreken van peilingen pijnlijk zijn om deze politieke opwinding in stand te kunnen houden. Afschaffen van "het middenveld" ofte "de zuilen" is in wezen een roep om sociale zekerheid en de democratische instellingen zelf af te schaffen en te vervangen door ? Een "nationale eenheidspartij" ? |
Ik verbaas er me over dat we in ons land nog geen "wekelijkse peilingen" hebben -
enerzijds klaagt men steen en been over de voortdurende verkiezingen nen verkiezingskoorts, terwijl het ontbreken van peilingen pijnlijk zijn om deze politieke opwinding in stand te kunnen houden. Afschaffen van "het middenveld" ofte "de zuilen" is in wezen een roep om sociale zekerheid en de democratische instellingen zelf af te schaffen en te vervangen door ? Een "nationale eenheidspartij" ? |
Citaat:
Wat gaan ze nu nog allemaal uitvinden om het gegraai van het zuilenprofitariaat te blijven verdedigen? |
Citaat:
Stap voor stap: - het acw, geboren tegenstander van de nva want waterdrager van de tsjeven, schiet een financiële flater; dat komt uit; er blijkt grote hypocrisie en een vice-premier moet ontslag nemen ... - het abvv, dubbel geboren tegenstander van de nva, want waterdrager van de sossen en allergisch voor ons centrum-rechts, krijgt een interne ruzie die je niet in je familie wilt meemaken (link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-de-leeuw.aspx ) Wat gaat dit geven op politiek vlak, specifiek op een kiesuitslag ? Een eerste indicatie gaan we te zien krijgen zodra de eerste peiling, afgenomen n�* de 'histories', publiek gemaakt wordt. Ik kijk lekkerbekkend uit. . |
Citaat:
|
ACW en ABVV - Roomsrood :-) Misschien moeten we eens op zoek naar een nieuwe paus... oh, wacht es
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be