![]() |
Chavez is dood.
Het nieuws is officieel meegedeeld door de vice President. Chavez is dood zonder te zijn benoemd voor zijn nieuwste termijn.
Ik ben benieuwd om te zien hoe het daar verder gaat. Venezolaanse president Hugo Chávez (58) overleden . |
Volgens mij gaan de beurzen in Zuid-Amerika een paar goede dagen tegemoet...
|
Getver, had het ook net gelezen, maar je was me voor.
Da's plots vlug gegaan. |
hiep hiep hoera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Na bijna 9 maanden van "alles is goed met chavez", Nu is chavez dood, ze hebben nooit duidelijk gepraat over de ziekte.... en nu?
Wat gaat nu met mijn land gebeurd? |
Citaat:
|
Bedankt in elk geval voor een paar grappige reacties al
|
Nasty MF's!
Jullie ziekelijke voorkeur voor het imperialisme wilt het volk vertrappelen. Ik spuw daarop! Weet U wel wat er aan de gang is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
PS: Uw stijl en ideologie is me welbekend, zoals voor de zoveelste keer blijkt is het daadwerkelijke humanitaire U onbekend, voor de rest volgt U natuurlijk zeer getrouw Uw boekjes... :evil: |
Eens zien hoe snel ze terug bij het IMF zijn nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CELAC EU Maduro Chavez 2013 Laatste mededeling 2011 Caracas en meer
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=XMNH34vvZ4I CELAC werd geboren in december 2011, Caracas (VE). (Dank U Chavez!) Meer weten : http://www.youtube.com/playlist?list=PLA23B19CF97EBABB1 (playlist : "Tenemos una oportunidad histórica de convertirnos en grandes protagonistas del siglo XXI" ) De VS was (natuurlijk) nooit aanwezig, de EU wel... En ja, Maduro = maduro! Zuid-Amerika kent een groei groter dan welk ander blok, handen af! Enjoy! ZB |
Chavez is NIET dood... (only in your dreams...)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Think again idiots! |
(Zijn overlijden zal wel - zoals altijd - Amerikaanse propaganda zijn...)
De overheid van Venezuela is niet correct geweest t.o.v. de bevolking, ze hebben te weinig informatie gegeven en de bevolking zo véél te lang aan het lijntje gehouden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be