![]() |
Het beste gsm-toestel om alleen maar te bellen en te sms'en?
Welk toestel is dat?
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Nokia 5800 |
28 euro
Je kan er mee bellen en sms'en. Het is een dichtklapper dus je scherm gaat -tig keer langer mee. En naast handige mogelijkheden als kalender, alarm en rekenmachine zit er verder niks op. |
nokia 3310
|
Citaat:
Voor het weekeinde heb ik een acer E210 (maar daar krijg ik zenuwen van) |
GSM staat voor: Grote Smoel Medium
Ach, als je echt niet zonder zo een ding kan mij niet gelaten. In de meeste gevallen is het een pest. ![]() Ik ben in het bezit van (gekregen) ![]() Doet zen werk naar behoren voor wat ik er maar van gebruik, geen apps dus. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan niet eenvoudiger zijn. |
Citaat:
|
De prepaid Nokia 100 die met 15 euro beltegoed in Nederland weg gaat voor zo'n 15 euro.
Of de prepaid Samsung E1200 Black ook voor 15 euro maar met slechts 10 euro beltegoed. |
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Samsung E1200 Black |
1 Bijlage(n)
Binnenkort de Nokia 105, gericht op ontwikkelingslanden.
Batterij gaat 35 dagen mee. Prijs: 15 euro. Citaat:
Citaat:
reclamefilmpje |
Citaat:
![]() De W995 is het beste (toch ook wel duurste) muziekspeelmachientje dat ik ooit heb gehad. Als ik verliefd kon zijn op een stuk technologie, dan was het wel op die GSM. Batterij ging zeker een week mee, camera was top, WiFi was naar behoren (voor een niet-PDA van die tijd), SMS'en ging geweldig met de introductie van threads, was niet volledig van plastic,... Iets wat ik heel erg mis op mijn nieuwe GSM zijn de bedieningsknoppen van de MP3 op de zijde van het toestel die SE W-series hadden. |
Die Nokia 105 lijkt me wel wat.
Alleen: die batterij die 35 dagen meegaat: moet je die om de 35 dagen opladen of om de 35 dagen vervangen? Want in dat geval lijkt die Nokia 105 me al heel wat minder. |
Citaat:
De batterij is 800mAh. The mAh stands for milli-Ampere-hours and indicates how much electric charge the battery can provide.35 dagen = 35 x 24 uur = 840 uur. Dit toestel verbruikt 1 milli-Ampere in standby. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
In het eerste kwartaal van 2013 alleen verscheepte Nokia 55,8 miljoen van deze toestellen. BRONNa wat zoekwerk hier en daar: in België geen winkel te vinden om er zo een te kopen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be