![]() |
Klikkerdeklik.
Wordt dit iets?
Misschien het cameraatje op zich niet maar de technologie erachter? Zit dit binnenkort in al onze digitale camera's? Of is het niet meer dan een gadget en horen we er na dit bericht nooit niks meer van? Vier vragen. Dat zal wel volstaan op dit uur. Go! |
Dit topic moet nog een beetje rijpen. Het is nog niet volledig op smaak.
|
Niet slim om het niet in een omhulsel met dezelfde vormen van een gewoon fototoestel te steken...... Maar 't principe én 't resultaat staan mij wel aan.... Efkes zien waar dat hier te lande verkrijgbaar is...en dan misschien beginnen sparen.....
|
Citaat:
Ofwel breng je een gewoon fototoestel uit met deze technologie en als dat te duur is verkoop je je technologie aan een fototoestelfabrikant. Maar deze staaf... |
Citaat:
(Ik wou zeggen dat ik niet begrijp waarom ze dat niet het uitzicht van een gewoon fototoestel geven in plaats van zoiets 'staafs'. Ik zie mij toch niet zoiets gebruiken.....'Ik zal efkes een foto van je nemen'.....en dan haal zoiets (mini)bazooka-achtigs te voorschijn..... :roll: |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
http://forum.politics.be/attachment....1&d=1362924582 Efkes serieus nu, hoe lang is dat spel eigenlijk ? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Size and weight Lytro Camera Dimensions Height 1.61 inches (41 mm) Width 1.61 inches (41 mm) Depth 4.41 inches (112 mm) Weight 7.55 ounces (214 grams) Inderdaat totaaaaaaaaaaaaaaal onmogelijk om dat in de vorm van een gewoon fototoestel te wurmen... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be