![]() |
Ivo Belet is een vort zuur varken
![]() Hebben die CD&Vers geen enkel besef van normen of wat? |
Om 't er hardst tegen de borst stuitend. Belet wint wel bij mijlen. FTW
|
Citaat:
|
:cheer: cheeren voor Ivo Belet :cheer:
Meer van dat! Hoe meer ambras en gezever, hoe beter :-D |
De zoveelste CD&V parvenu die de holocaust minimaliseert, hopelijk legt de Joodse gemeenschap klacht neer.
|
Citaat:
|
Dat past toch allemaal in het rolletje dat ze momenteel spelen?
|
Wat een ronduit smerige, vuige opmerking. Dit tart alle verbeelding.
Voor mij is dit een eindpunt, vanavond verknip ik mijn lidkaart van de CD&V. Ik was al langer aan het twijfelen, maar dit is de druppel. |
Dit vind ik nu een leuke opmerking.
Vanaf hier mag de CD&V een definitieve streep zetten door hun partij, hier geraken ze niet mee weg. |
Belet is blijkbaar nog aan het nagenieten van de ondeugdende knipoog van Albert Van Saksencoburgs naar de jaren 30. Belet for king,leve Belet.
|
Het eerste verstandige wat er uit Belet zijn mond komt
|
Aandacht afleiden naar een bijzaak. In slachtofferrol kruipen. Godwinneke.
En voila, een week voorbij; in de politiek een eeuwigheid. |
Duidelijk volledig dolgedraaid door het succes van de N-VA. Alweer een bewijs dat de zogenaamde traditionele partijen geen flauw idee hebben hoe om te gaan met die partij.
|
Citaat:
|
:lol:
Ze zijn echt finaal de pedalen kwijt bij de CD&V. Meer van dit! |
Citaat:
Uitvoeren wat ook in hun eigen partijprogramma staat: Belgie transformeren naar een confederaal belgie. |
Wat wil je: hij wou niet bij VLD omdat voorzitter De Gucht met een Porsche reed. Wat een randdebiel.
|
Hoe dom van hem.
Ge weet toch zo dat zo'n opmerking terug keert in je gezicht, gelijk een authentieke boemerang. Ik denk dat er paniek is in de gelederen van de tsjeven. Grote paniek. En dan doen mensen al eens heel domme dingen. . |
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1567759 |
De gasoven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be