Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   zeg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=183988)

Pericles 7 maart 2013 17:22

zeg

De nieuwe minister van financiën lijkt mij extreem verstandig te zijn.
Een talent.
Charismatisch en ad rem.
Een probleem voor Dewever ?

Another Jack 7 maart 2013 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6559424)
Een talent.
Charismatisch en ad rem.

Neen, zijn grootste bedreigingen zitten in zijn partij.
De massa ongeïnspireerde meelopers zonder visie noch slagkracht.
Type De Decker die met een spiekbriefje het slagveld wordt ingestuurd...

Let wel, het zijn makkelijk inwisselbare nobodies.

Pericles 7 maart 2013 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6559426)

Ok het is blijkbaar geen probleem.
Des te beter.
Ik dacht dat Dewever een ander gevoel had.
Eigenlijk erg dat u niet kan zien dat de man een talent is dat Dewever kan destabiliseren .
Maar goed , probleem opgelost. :lol::lol::lol:

peter1962 7 maart 2013 17:42

Citaat:

Maar wel nobodies die kunnen rekenen : ben weyts die het gezinsinkomen wat opkrikt door zijn madam te parachuteren in de raad van bestuur van VRT. Je hoeft niet slim, welbespraakt, visionair of charismatisch te zijn om poen te scheppen. Schaamteloos en opportunist zijn is voldoende.
En de goegemeente van n-va leden en n-va groupies vinden dat blijkbaar allemaal heel leuk en normaal. Geen woord van kritiek vanuit deze hoek. Zelden zo een hoop schapen gezien.

neen, van deze mensen heeft BDW niets te vrezen. Zolang ze hun nieuwverworven postjes en zitjes en mandaatjes kunnen houden en verzilveren is iedereen hééél blij.

gertc 7 maart 2013 17:44

Citaat:

Ik weet niet waar u deze conclusie uit afleidt? In ieder geval:
- hij zit bij CD&V
- hij heeft de post van financiën aanvaard
Dus hoe verstandig kan hij eigenlijk zijn?

quercus 7 maart 2013 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6559433)
Maar wel nobodies die kunnen rekenen : ben weyts die het gezinsinkomen wat opkrikt door zijn madam te parachuteren in de raad van bestuur van VRT. Je hoeft niet slim, welbespraakt, visionair of charismatisch te zijn om poen te scheppen. Schaamteloos en opportunist zijn is voldoende.
En de goegemeente van n-va leden en n-va groupies vinden dat blijkbaar allemaal heel leuk en normaal. Geen woord van kritiek vanuit deze hoek. Zelden zo een hoop schapen gezien.

neen, van deze mensen heeft BDW niets te vrezen. Zolang ze hun nieuwverworven postjes en zitjes en mandaatjes kunnen houden en verzilveren is iedereen hééél blij.

Het zouden pas schapen zijn als ze al die "postjes" zouden overlaten aan pipo's van de traditionele partijen. De VRT is zo al partijdig genoeg!

stuyckp 7 maart 2013 17:54

Citaat:

zo'n schapen zitten in alle partijen. En opportunisme zit in alle partijen. Schaamteloosheid zit vooral in alle andere partijen, ...

Pericles 7 maart 2013 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 6559435)
Ik weet niet waar u deze conclusie uit afleidt? In ieder geval:
- hij zit bij CD&V
- hij heeft de post van financiën aanvaard
Dus hoe verstandig kan hij eigenlijk zijn?

Zeer.
Verstandig .
Maar soit.
Zijt gij blind?

Libro 7 maart 2013 18:00

Citaat:

Een talent.
Charismatisch en ad rem.

Hij scoort in elk geval al als komiek: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.1567759

peter1962 7 maart 2013 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6559438)
Het zouden pas schapen zijn als ze al die "postjes" zouden overlaten aan pipo's van de traditionele partijen. De VRT is zo al partijdig genoeg!

Quercus, ik weet heel goed dat je mij begrepen had, dus moet je niet doen alsof. Het is heel normaal dat n-va iemand van n-va signatuur voordraagt, dat betwist niemand. Maar zijn eigen vrouw ??? Dat is schaamteloze schraapzucht en pure zelfbediening. Het gaat niet over een een postje voor de eer hee, maar over een van de best betaalde politiek verdeelde mandaten.
Geen enkele politicus in belgië heeft hem dat voorgedaan. En niemand bij n-va ziet daar graten in... Twee maten en twee gewichten.

peter1962 7 maart 2013 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6559441)
zo'n schapen zitten in alle partijen. En opportunisme zit in alle partijen. Schaamteloosheid zit vooral in alle andere partijen, ...

Inderdaad, schaamteloosheid zit in alle partijen. Links zowel als rechts. Dat is de aard van het beestje. Maar in geen enkele partij geraak je ermee weg dat je je eigen vrouw zo een vetbetaalde post toeschuift. Weyts heeft hiermee geschiedenis geschreven.

Pericles 7 maart 2013 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6559449)
Hij scoort in elk geval al als komiek: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.1567759

OK , mij niet gelaten, het is een grapjas.
Dewever wint weer. ;-)

Pericles 7 maart 2013 18:06

Citaat:

Pericles 7 maart 2013 18:10

Citaat:

Het "talent" binnen de tradio's gaat in ieder geval het tij

niet keren.

Dewever blijft in pole position.

De schoofzak 7 maart 2013 18:14

Citaat:

De zin die ik rood kleurde, is de volledige waarheid.

Zoals het Weverke zijn parkoers rijdt, zijn zijn kiezers en zijn partijleden tevreden. Idem dito met de andere bonzen van de partij.

Dus, of wij nu schapen zijn of niet, maakt niet veel uit.
We blijven succesvol; en altijd maar succesvoller.

Je zal er mee moeten leren leven. Tot het ooit gedaan zal zijn. Wellicht in een onafhankelijk Vlaanderen in Europa.

.

Zipper 7 maart 2013 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6559455)
Inderdaad, schaamteloosheid zit in alle partijen. Links zowel als rechts. Dat is de aard van het beestje. Maar in geen enkele partij geraak je ermee weg dat je je eigen vrouw zo een vetbetaalde post toeschuift. Weyts heeft hiermee geschiedenis geschreven.

Weyts heeft daarstraks in Villa Politica vruchteloos getracht om mij ervan te overtuigen, dat zijn vrouw voorgedragen werd als lid vd RvB vd VRT, om haar "expertise", en niet omdat het zijn vrouw is.

Pericles 7 maart 2013 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6559466)
De zin die ik rood kleurde, is de volledige waarheid.

Zoals het Weverke zijn parkoers rijdt, zijn zijn kiezers en zijn partijleden tevreden. Idem dito met de andere bonzen van de partij.

Dus, of wij nu schapen zijn of niet, maakt niet veel uit.
We blijven succesvol; en altijd maar succesvoller.

Je zal er mee moeten leren leven. Tot het ooit gedaan zal zijn. Wellicht in een onafhankelijk Vlaanderen in Europa.

.

Ik hoop dat ook
Maar de man is een aanwinst.
Het verbaast mij dat de CD&V nog en dergelijk talent kon vinden.

eno2 7 maart 2013 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6559470)
Ik hoop dat ook
Maar de man is een aanwinst.
Het verbaast mij dat de CD&V nog en dergelijk talent kon vinden.

Onverkozen technocraten zo rap mogelijk buiten

Brakelaar 7 maart 2013 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 6559450)
Quercus, ik weet heel goed dat je mij begrepen had, dus moet je niet doen alsof. Het is heel normaal dat n-va iemand van n-va signatuur voordraagt, dat betwist niemand. Maar zijn eigen vrouw ??? Dat is schaamteloze schraapzucht en pure zelfbediening. Het gaat niet over een een postje voor de eer hee, maar over een van de best betaalde politiek verdeelde mandaten.
Geen enkele politicus in belgië heeft hem dat voorgedaan. En niemand bij n-va ziet daar graten in... Twee maten en twee gewichten.

decroo heeft toch ook zijne gast aan de job van minister geholpen,raar dat jullie dit wel normaal vinden,is ook schaamteloos en pure zelfbediening geweest van hun...twee maten en 2 gewichten...:twisted:

Pericles 7 maart 2013 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6559476)
Onverkozen technocraten zo rap mogelijk buiten

Kijk, ik stem Vlaams nationaal ,maar men kan niet ontkennen dat de man intelligent is.
De waarheid heeft ook zijn rechten .

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be