![]() |
Waar vindt Eeliejoo 2,8 miljard euro ?
2,8 miljard. Da's het bedrag dat Strikmans moet zien bijeen te harken om de begrotingscontrole te doorspartelen. Een voorproefje op de begroting 2014, zeg maar.
Waar mag hij het volgens jullie gaan zoeken ? Naar mijn bescheiden mening moet Elio gewoon een grote stapel waardeloze winstbewijzen laten drukken, om die dan voor heftige bedragen te verpatsen. Dat gat in de begroting zal rap gedicht zijn. :mrgreen: |
Het staat in de sterren geschreven dat het tekort groter gaat zijn.
De bevolking wordt al warm gemaakt door de door Elio gestuurde experten. |
morgen zal het al opgelopen zijn naar 3 miljard...wedden!
|
In uw & mijn zakken. D'uh.
|
Citaat:
Niet : "Waar ZAL hij het gaan zoeken ?" Maar gelijk heb je zeker. Daar twijfel ik niet aan. ;-) |
Citaat:
Pak bv de kosten aan voor de uitbetalingen van de werkloosheidsuitkeringen. 12,5€ per dopper per maand is écht wel te gek. |
Ik vind dat deze berichten laatste tijden veel in de kranten/media verschijnen.
Citaat:
![]() Ik heb niets, kunnen ze mij ook niets afpakken. |
VDLanotte zei in Terzake dat er nu ook een begrotingsprobleem is door de lagere overheden zoals Steden en Gemeentes. Ook die zien hun inkomsten dalen en hun uitgaven VOORAL DE PENSIOENEN (en dat wordt elk jaar meer en meer want dubbele pensioenen!!) stijgen.
|
Meer belastingen...maar die hebben alleen geleid tot...meer tekorten en nog meer belastingen....
|
Meer belastingen...maar die hebben alleen geleid tot...meer tekorten en nog meer belastingen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je moest iets kiezen uit volgende regels ... :roll: De verwijdering van organen is afhankelijk van: • stilzwijgende toestemming • uitdrukkelijke toestemming • verzet <- ik koos deze ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
woonbonus afschaffen, en het geld herbruiken voor die schuld. Onze generatie heeft de jongeren al zoveel gegeven, tijd dat die eens wat terugdoen.
En dat ze geen huizen kunnen kopen/bouwen daardoor, dat wimpelen we af door hen te zeggen dat ze hun budget verspillen door al die IPAD's te kopen, en IPHONE's, en dure auto's, en om de haverklap op reis te gaan naar ibiza endergelijke.... Trouwens, de huurmarkt gaat een flinke boost krijgen met die plannen om dat fiscaal aantrekkelijk te maken, dus degene die nu een tweede woonst beschikken (de rijken dus), wordt dat kassa kassa :twisted: |
Citaat:
|
Ha BT zal wel zeggen dat de RV op winsten van aandelen naar 100% moet opgetrokken worden
|
Citaat:
Door wie wordt die 2.8 miljard opgelegd ? Wees menselijk en brandt dat Europees parlement af |
Ze zullen wel een manier vinden om de miljarden op de Vlaamse spaarboekjes te stelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be