![]() |
Bokalen Badwater
Beste mensen,
Ik verkoop vanaf vandaag bokalen gevuld met mijn eigen badwater. Ik heb 2 soorten: Nivea of Palmolive. Een eetlepeltje van mijn bouillon doet wonderen in een Bolognaise saus. Voor de vrouwen wil ik er een zelfgemaakte lotion aan toevoegen op aanvraag. Zeer goed voor de huid, tjokvol eiwitten en omega 3. Voor meer info, stuur mij een PB. Groeten Demper |
Tijdens het kijken naar Villa Politica leerde ik lucht verkopen.
Pijnlijk detail is dat ik niet weet hoe dat aan de man/vrouw te brengen en of men niet gaat twijfelen aan mijn oprechte bedoelingen als ik het zaakje verkoop. Dus de beste optie is dat ik dat eens ga vragen aan de een of andere politicus/politica. |
Citaat:
Kan ik uw brouwsels gebruiken als pesticide, insecticide en rattenvergif? De 3 opgesomde goedjes zijn tegenwoordig zo duur, en ik denk dat een Demper-brouwsel én héél goedkoop is maar vooral én heel doeltreffend? Dankuwel hoor Demper!!:-D |
Nog een geluk dat het geen bruiswater is
|
Citaat:
Bedankt voor uw interesse. |
Damn , we worden in de zeik gezet met al die reclame !!!!
Demper , hoeveel kost een potje ?? |
Als ik in't groot koop, kunnen we dat dan onderhands regelen en de BTW eraf laten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Na mijn studie over het verkopen van lucht, tijdens het kijken naar uitzendingen van Villa Politica gaf ik het bottelen van lucht alvast uit ... aan een bedrijf buiten onze landsgrenzen. (het was goedkoper) ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verkoop mijn vuile onderbroeken op Kapaza. Ben er van verschoten hoe goed die van de hand gaan. Geen idee of het mannen of vrouwen zijn die die kopen. Sommige klanten komen zelfs regelmatig terug.
|
Citaat:
Er was er zelfs eens eentje die: ![]() :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be