Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De weg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=184035)

Txiki 8 maart 2013 12:58

De weg

Gisteren zocht iemand de weg naar een betoging in een Vlaamse stad. Tegelijk was er een tegenbetoging en die persoon hoopte niet daarin verzeild te geraken.

Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe zijn avontuur afgelopen is. Wie het weet, mag het vertellen.

Libro 8 maart 2013 13:32

Waarhéééééén leieieidt de wèèèèg.... ;-)

vrijevlaming 8 maart 2013 13:52

haha nsv-zotten versus de linkse zotten

CLAESSENS Joris 8 maart 2013 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6560225)
Gisteren zocht iemand de weg naar een betoging in een Vlaamse stad. Tegelijk was er een tegenbetoging en die persoon hoopte niet daarin verzeild te geraken.

Nu ben ik toch nieuwsgierig hoe zijn avontuur afgelopen is. Wie het weet, mag het vertellen.

Twitter of fb Tanguy eens. Hij zal het je ongetwijfeld meedelen, als hij het al niet op fb gezet heeft. :-)

vrijevlaming 8 maart 2013 13:57

toch pure folklore he, die betogingen en tegenbetogingen. Elk jaar is het wel ergens prijs

Libro 8 maart 2013 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6560300)
haha nsv-zotten versus de linkse zotten

Jij supportert voor de flikken of zo?

vrijevlaming 8 maart 2013 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6560309)
Jij supportert voor de flikken of zo?

uiteraard! leve de politiestaat!

Libro 8 maart 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 6560496)
uiteraard! leve de politiestaat!

aka de combi-natie (of combi-nazi?)

Koenraad Noël 8 maart 2013 19:01

Ik heb vernomen dat er alleen bij extreemlinks arrestaties gebeurden.

Ke Nan 8 maart 2013 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6560593)

Ons kent ons.

vrijevlaming 8 maart 2013 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6560593)

Koenraad Noël 8 maart 2013 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6560606)
Ons kent ons.

Wat wil je daarmee insinueren?

BigF 9 maart 2013 12:26

Gokje:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universeel betogingsverslag
De betoging verliep al bij al rustig.
Volgens de organisatoren waren er 150.000 mensen op komen dagen, de politie hield het op 1258.
Tegen het einde werd de sfeer wat grimmig, maar door tijding inzetten van het waterkanon kon de politie de gemoederen bedaren. Uiteindelijk werden er slechts 1256 mensen opgepakt.

Zoiets?

Klojo eerste klas 9 maart 2013 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6561164)
Gokje:
Oorspronkelijk geplaatst door Universeel betogingsverslag
-De betoging verliep al bij al rustig.
Volgens de organisatoren waren er 150.000 mensen op komen dagen, de politie hield het op 1258.
Tegen het einde werd de sfeer wat grimmig, maar door tijding inzetten van het waterkanon kon de politie de gemoederen bedaren. Uiteindelijk werden er slechts 1256 mensen opgepakt. Zoiets?

Je hebt nog iets vergeten :
De 2 laatsten belandden in een Mortselse cel. Van hen werd niets meer vernomen.

Txiki 11 maart 2013 09:01

Allemaal off-topic. Nu weet ik nog niet hoe het met die persoon afgelopen is.

Klojo eerste klas 11 maart 2013 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6562992)

De volgende keer telefoonnr of mailadres vragen en/of geven....

CLAESSENS Joris 11 maart 2013 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6560225)

Ik kon er zelf niet bij zijn maar heb geen weet van mensen die in de tegenbetoging terechtkwamen. Indien je die persoon zijn naam kent kan je bij NSV-nationaal eens informeren.
Er moeten elk jaar mensen op zoek blijkbaar ondanks het feit dat NSV altijd zeer goed georganiseerd is, duidelijk laat weten waar en wanneer ze verzamelen en dat daar en dan ook doen. Steeds voorzien van een eigen ordedienst.

De politie levert bij die gelegenheden ook altijd degelijk werk.
Jammer genoeg zijn er bij de 'tegenbetogers' altijd wel helden die enkel komen om rel te schoppen. Like in the good old days you know?
'Ah waar is de tijd dat we nog winkelruiten in konden schoppen' verzuchtte iemand op dit forum nog niet zo lang geleden... :-)

jogo 11 maart 2013 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6562992)

Joris kon er niet bij geraken bij de betoging, maar tussen de tegenbetogers heeft hij geen anderen gezien die daar ook per abuis zijn terechtgekomen.
Hij maakt het goed, verdere info over zijn toestand op het NSV-secretariaat of bij de politie.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 6563188)
Ik kon er zelf niet bij zijn maar heb geen weet van mensen die ook in de tegenbetoging terechtkwamen. De politie levert bij die gelegenheden ook altijd degelijk werk.

Txiki 11 maart 2013 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 6563211)
Joris kon er niet bij geraken bij de betoging, maar tussen de tegenbetogers heeft hij geen anderen gezien die daar ook per abuis zijn terechtgekomen.
Hij maakt het goed, verdere info over zijn toestand op het NSV-secretariaat of bij de politie.

:rofl:

Txiki 11 maart 2013 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 6563188)
Ik kon er zelf niet bij zijn maar heb geen weet van mensen die in de tegenbetoging terechtkwamen. Indien je die persoon zijn naam kent kan je bij NSV-nationaal eens informeren.
Er moeten elk jaar mensen op zoek blijkbaar ondanks het feit dat NSV altijd zeer goed georganiseerd is, duidelijk laat weten waar en wanneer ze verzamelen en dat daar en dan ook doen. Steeds voorzien van een eigen ordedienst.

De politie levert bij die gelegenheden ook altijd degelijk werk.
Jammer genoeg zijn er bij de 'tegenbetogers' altijd wel helden die enkel komen om rel te schoppen. Like in the good old days you know?
'Ah waar is de tijd dat we nog winkelruiten in konden schoppen' verzuchtte iemand op dit forum nog niet zo lang geleden... :-)

Ik doelde wel degelijk op Tanguy. Ik vond dat een grappige kwetter. Want zo vertalen we "tweet" toch, he. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be