![]() |
Ergste dingen die men tegen je zegt op een first date
Gisterenavond vertelde mijn first date me:
"I am a firm believer in the fact that money does make happy." Wat is het ergste dat jij al te horen kreeg? |
Citaat:
[size=4][size=4][size=4][size=4][size=4][size=4][size=4][size=4][size=4][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size][/size] |
Ik was 19 jaar, ik was al een tijdje met dezelfde (dat was een prestatie toen).
Ik woonde in Brussel, hij in Roeselare. Op een dag zei hij me doodleuk dat hij een huisje had gekocht. Ikke: Waaaah! Zot! Ik wil daar niet gaan wonen! Waarom zei je niets, blablabla...Al mijn vrienden wonen hier. Ik ken daar niemand. Wat moet ik daar anders heler dagen doen? :evil: Hij, doodserieus: Je kan toch gaan kaarten met mijn moeder, als ik weg ben? 8O Dat was dan ook de druppel geweest... |
Citaat:
Speelt ge niet graag kaart? |
Ergste ding op 1st date:
"Sorry, maar ik heb allergie op rubber" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kaart wel eens graag maar om nu mijn dagen daarmee te verslijten... :magniet: |
Citaat:
|
Meest ontmoedigende reactie :
De dag na een afspraakje waarop madam niet opgedaagd was, per SMS via haar GSM-nummer : "Blijf met uw fikken van mijn vriendin of ik weet u te vinden" met daarop volgend een vrij plastisch scheldwoord. Nice. :cry: |
Citaat:
Play-doh? |
Citaat:
voorzien van adjectieven die extra kleur, geur en smaak geven aan het naakte scheldwoord. zoals bvb bruine, stinkende, degoutante [een scheldwoord] snapje? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
X : You bastard, you think I don't know what you did with my girlfriend? TomB: Hmm...who are you? X : You stay away from my girlfriend or I'll send you to Belgium in a wooden box. TomB : But she screamed for more ... X : Shut up you fuckface (x 35) TomB : Its true tho, she said she never had it that good before. X : <hangs up> |
|
Op één van mijn first dates hoorde ik het meisje terloops zeggen dat ze Geert Hoste "wel grappig" vond. Niet meer teruggezien.
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
Ben je familie of lijk je op hem misschien? 8) |
Mijn favoriete hobby's zijn : paardrijden , waterskiën en skiën. 8O
Maw eentje die altijd veel €€€€€€€€€€€€€€€€� �€€€€€€€€ nodig heeft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be