![]() |
Het drama van Rotterdam
Zeker 1.000 jongeren prostitueren zich in Rotterdam "In Rotterdam is een nieuwe vorm van prostitutie ontstaan onder jongeren tussen 13(!) en 25 jaar oud. Meer dan 1.000 jongeren zouden of hun lichaam verkopen, of meisjes dwingen tot seks om er naaktfoto's van te maken en die via de sociale media te verspreiden." "Naast de seks, het fotograferen en doorsturen van foto's, gaat het ook om het chanteren van elkaar om seksuele handelingen af te dwingen of al dan niet gedwongen groepsseks." "Wat opvalt is de manipulatie. 'Deze blijft namelijk veelal verborgen voor hulpverleningsinstanties, omdat de contacten lopen via nieuwe communicatiemiddelen als social media, internetfora en berichtendiensten als WhatsApp of Blackberry Messenger. Vaak worden slachtoffers geselecteerd op sociale media, waarna het contact zich al snel verplaatst naar berichtendiensten", aldus de raad." http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...otterdam.dhtml Vreemd dat met daar nu ineens zo'n probleem van maakt. Hoort toch allemaal bij die gezellige loverboy- en straatcultuur in de alom gevierde allochtonenstad? Kom op, niet zo bekrompen. Dit is 2013. Dertienjarige meisjes zijn ho's in het gezellige, multiculturele Rotterdam. |
Dertienjarige meisjes zijn vaak getrouwd in het zeer monoculturele Jemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zit overigens een economische reden achter deze waarden, net zoals wat er in Rotterdam "blijkbaar" "gebeurt". |
Citaat:
Een land waar hij ongetwijfeld reeds een keer in business class naartoe gevlogen is. |
Citaat:
Mijn excuses indien ik de link dus multicultuur en seksualisering van de maatschappij niet meteen zie. |
Citaat:
Of niet mogen zien van hun broodheren. |
Citaat:
Voor de rest wacht ik nog op iets van argumentatie voor je uitspraak? |
Ja en wat moeten we ermee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst mag je de poco shit vreten en als je op de payroll wil mag je die poco shit zelf verkondigen. Niet naïef doen hé. |
Citaat:
Overigens betekent "trouwen" niet expliciet "geslachtsgemeenschap hebben". De leeftijd hiervoor kan later liggen, afhankelijk van het "koppel", uiteraard. Vele meisjes in Jemen zijn ouder dan 13 als ze trouwen, net zoals een flink aantal mannen jonger of ouder dan 26 zijn. Ik probeerde de openingspost te balanceren. |
Citaat:
|
Citaat:
Uitlatingen over huwelijken met jonge meisjes van 13 hebben niet meteen een directe link met mijn tewerksteller - en als dat zo zou zijn, dan wordt dat betrekkelijk verontrustend. |
Citaat:
|
De multiculturalisten zijn tevreden. Hun dochters worden verrijkt. Letterlijk.
|
Judas weet van aanpakken: er wordt nagegaan of het cijfermateriaal wel helemaal klopt en de politie is ermee bekend.
Zo, klaar, iedereen is gerustgesteld. Citaat:
|
Met een PvdA islamiet als burgemeester, mag je stellen dat de eerste (criminele) bres in het autochtone bastion geslagen is.
De jeugd die behept is met een criminele inslag zal zich zeker middels de sociale media melden. Een jaartje Gulag Archipel en ze komen dankbaar en herboren terug (of niet). Wat de Yanken kunnen kan justitie ook. Een afspraakje maken met de Russen en zonder ons systeem te belasten zijn we ongewenste personen kwijt |
Ik dacht dat het hierover ging.
![]() |
Het bovenstaande is op te bouwen; een cultureel vernietigde stad niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be