![]() |
Zit ik hier nu echt helemaal alleen...
... of hoe zit da?
:-( |
Citaat:
Het record staat op 1.028, dat 4 January 2006 werd gevestigd om 22:13. Henri1, AbotoLory, alice, AllHoaxesAndNoFun, AnarchoChristophe, Another Jack, Athelas, Bolleke Wol, Brakelaar, Carnivore, erwin boydens, JimmyB, Johan Bollen, Johnny Blaze, Koenraad Noël, mkb, Pericles, Pionioulp, ronnydecoster, Scorpio, Snerror, ViveLaBelgique, Weezer, Zeni |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat het record al van zeven jaar geleden dateert wil wel een en ander zeggen.
Dit forum is in diepe crisis. Veel inhoudelijk sterke forummers haakten af en werden niet vervangen (interesseren jongeren zich niet meer voor politiek?) De trollen hebben het overgenomen en dat laat zich voelen in een dalend aantal bezoekers. |
Citaat:
|
Miljoenendraden (zoals die van jou en Illwill) zijn nog steeds mogelijk
|
Citaat:
Citaat:
|
Demper, zit ge in bad? Ben aan't overwegen om een bestelling badwater te bestellen. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang zit, lig (meestal plat van het lachen weet je wel), hang ik nog niet op dit discussie forum.
In binnenland lees ik de reacties van de vele 'leden' en niet leden met enige graagte na. Soms durf ik zelfs al eens een reactie laten (in veel gevallen een ongezouten zelfs) ondanks ik van politiek niets ken en daar prijs ik mij ook gelukkig voor. Onlangs liep ik door het grote bos en kwam daar Oberon tegen, u weet wel de kabouterbaas, en die was niet blij met de dramatische toename van Trollen in het grote bos. Boos was hij toen ik opmerkte dat ik graag Trolvrouwtjes zag ... ![]() Op die manier kan je natuurlijk nog uren doorgaan maar dat is niet de bedoeling zeker? ![]() |
Citaat:
P.s. doe maar voort... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Merci. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be