![]() |
De nieuwe paus?
Uit welk continent zal de nieuwe paus komen?
|
Wat maakt het uit. Zolang ze hun witte wolkske kunnen zwaaien, en dan "habemus kwibus" kunnen zeggen, is alles peis en vree.
|
![]() Ik ben Paulus en ik meld me aan als nieuwe Paus en ik kom uit het bos. |
Mijn geld zou op een Italiaan staan, of op die Canadees.
Als ik mocht gokken van de Bijbel, that is. |
Citaat:
Nu, één ding is wel zeker: deze zal de nieuwe Paus zijn. Paus Duivel CCLXVI |
Citaat:
|
Ik vind dat Harrie beter zelf paus zou worden. Vast werk, stabiel inkomen, veel op rijs gaan, mooie auto met aquarium erop, en miljoenen mensen die zo zijn theorie over ruimtewezentjes zouden ontdekken. Plus dat er veel plaats is in al die bijna lege kerken om nieuwe ruimteschepen te bouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindelijk waarheid en gerechtigheid. Ik ben het Licht, het Leven en de Liefde (ook voor homoos en lesbiennes). Nochtans ben ik zeer gehecht aan mijn eigen kleine woninkje en ben ik zeer introvert en verlegen en ga ik liever met de fiets dan in een aquarium rond te zwemmen. En al dat juichende volk, daar krijg ik vast de zenuwen van. Dus ik vrees dat dat mijn dood zal wezen. Bedenk iets anders alsjeblieft. |
Citaat:
Maar het is dan een kwestie van steeds weer opnieuw incarneren, dus uiteindelijk is er maar één. Baphomet is zijn naam. |
Citaat:
Bega nooit meer de domme fout kerken te bouwen en ook priesters zijn nergens voor nodig. Mijn nieuwe bijbel is te lees voor iedereen. |
Een pint op Angelo Scola.
Twee pinten dat het geen neger is. Drie bakken dat Danneels als muurbloem van dienst vanalles zal mogen zeggen op de radio waarbij geen enkele laffe hond van een reporter iets over Opertaie Kelk zal zeggen. |
Citaat:
|
Witte Rook
de nuntius sluit met emotie
de poorten, zwaar van ’t goud, en beveelt diepe devotie met water, brood en zout gefronst, in diepe gedachten in doodernstig conclaaf zit ik hier mee te wachten als immer vroom en braaf geen mens kan binnengluren in dit papale feest men wacht tussen vier muren op de komst des Heiligen Geest in lang vervlogen tijden duurde ’t soms vele maanden tot snuggere Romeinen met een idee afkwamen “als de Geest zo moeilijk zakt is dat dan niet te wijten aan ’t dichtgetimmerd dak ? zullen we ’t opensmijten ?” ze voegden daad bij ’t woord zodat de kardinalen, door kou en nat verstoord, de Geest snel zagen dalen op mij rust een zwijgplicht maar ‘k wil ‘t voor u ontduiken : de Geest daalt nu in schicht door openklappende luiken ! © DJr |
Ik vond de ceremoniemeester de ster van gisteren. Beklimt het uitgemergeld schriel ventje het bordes en neuzelt "Iedereen buiten."
Maar in het latijn klonk dat beter: " Omnes Extra." |
Zuid-Amerika
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be