![]() |
De tweet van De Wael: belangrijk genoeg om een aparte draad te maken
Die tweet is een vuistslag in het gezicht van een eminent (nou ja, in die partij wel natuurlijk) partijgenoot.
Daar komen gevolgen van. Dat kan niet anders. titel: De opmerkelijke tweet van Patrick Dewael link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130311_023 Citaat:
|
Grappig hoe De Gucht altijd zijn mond opendoet op het meest ongeschikte moment...
|
nog ACWikileaks
|
Niet belangrijk genoeg
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij doet hij net zijn muil open op het juiste moment. :-) |
Citaat:
|
Nog zo enen: een vrouwelijke journaliste neemt een objectief intervieuw af van een minister ofwel poept ze met die minister en neemt geen intervieuw af. Nietwaar Greetje
|
Citaat:
|
De Klucht heeft een dramatisch gevoel voor timing maar deze keer komt hij echt perfect op tijd. Ze zulle weer in alle staten zijn bij ACW en CD&V.
|
Gelukkig draait het misschien slecht uit voor Jean Jacques, tenminste een politieke dynastie minder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ergste aan de tweet van Dewael is dat hij suggereert dat ook ex-ministers hun mond moeten houden over wat vroeger mis liep. De Gucht kan namelijk nú niet meer ontslag nemen als de minister die hij toen was, dus blijft voor De Gucht volgens Dewael nog maar één keuze over: de mond houden.
Wat een attitude, zwijgen over wat mis gaat en mis gegaan is. Ik vraag me af hoevelen van de meerderheid die attitude hanteren. Wat Dewael er ook niet bijzegt, mogen die wat ontslag nemen wél hun mond opendoen over wat er binnenskamers misgaat? Of moet altijd alles onder de mat worden geveegd als je partij(-collega's) ook iets mis doen of mis hebben gedaan? |
Had hij het niet over Van Ackere ? 8O
|
Citaat:
"Qui dit la vérité, doit être exécuté". |
Citaat:
|
Citaat:
Die ene keer op een jaar dat Karel de Klucht iets zinnig zegt, doet hij dat met een ongeëvenaard gevoel voor timing. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be