![]() |
Het dramatische bewijs ...
|
Citaat:
|
|
Ik begrijp het drama niet meteen. Er sterven dagelijks dieren, gaat HLN ze allemaal beschrijven? Als het nu een zeldzame soort zou zijn, maar we hebben het over een stomme ( in de zin van ordinaire ) dwergvinvis...
|
Ik betaal zoveel aan belastingen, peperdure vuilniszakken en taksen dat ik mezelf dunk absolute meermaals te hebben verdiend, ook al opteer ik op een plastieke fles weg te gooien ergens in het water.
Natuuractivisme is allemaal goed als de mama & papa de rekeningen betalen, maar eens je er zelf voorstaat ga je om te overleven in deze wereld heus af en toe wel eens uw plastiek zakske gaan leggen waar het gratis is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk, vegetarisme is een luxe-issue. |
Overbevolking en haar trieste neveneffecten
|
Citaat:
Minder mensen = minder CO2 uitstoot = minder O2 verbruik Brengt met zich mee: minder lijnvluchten, auto's, vooral minder vrachtwagens, minder bebouwde kommen met volop beton, minder afgekapte bomen, MEER behoud van wouden, minder waterverbruik ,enz... Dus ook minder lucht en grondvervuiling. De wereldbol is overbelast door de Mens. Teveel mensen gebruiken teveel grondstoffen e.a. |
Citaat:
Maar los daarvan stoot de hoeveelheid plastiek die je overal vindt mij wel tegen de borst. Tijdens de paasvakantie aan zee viel het me op hoe overvloedig veel plastieken voorwerpen je vindt op de vloedlijn. Plastiek is lichter dan water en alles wat ergens weggegooid of verloren wordt en in een gracht belandt komt uiteindelijk via de beken en de rivieren in de zee terecht waar maar een gedeelte van zal aanspoelen op de kusten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be