Antoon |
12 maart 2013 13:34 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein
(Bericht 6564268)
Eerst moet ik gaan checken via andere bronnen of deze info wel klopt, want je percentage sigarendoos berichtgeving is wel eens hoog te noemen. (sorry about that)
|
U mag checken wat u wilt, en zal merken dat u er soms dik naast bent, wat nog eens gebeurt (sorry about that)
Citaat:
Echter mocht het waar blijken
|
Hier een bevestiging van wat ik blijkbaar beter weet dan u, een nieuwsbericht over Achmedinejad, het komt van de Iraanse "Radio Islam". Ik neem aan dat dit geen sigarendoos is voor u, vooral wanneer het gaat berichtgeving over de President van hun Islamitische Staat.:
Citaat:
President: World in need of Imam Khomeini’s ideology
Sunday, 03 June 2012
Tehran – President Mahmoud Ahmadinejad has said that the world is in need of the Founder of Islamic Republic of Iran late Imam Khomeini's (May his soul rest in peace) ideology more than ever.
According to IRNA, addressing a group of people mourning on the 23rd departure anniversary of the late Imam Khomeini here on Saturday, President Ahmadinejad said Imam believed that the last Imam of Shiites was the only and the most complete figure in the contemporary age. He said the world nations are seeking justice and true freedom.
He added that under God’s grace, the world would soon be free of bullying powers and tyrants, and monotheism and justice will govern the world instead.

BRON
|
Citaat:
.... dan hebben we in dat geval hebben we te maken met iemand die het enkel om de macht doet, en geen eigen principes heeft, ook in de trend van al dan niet religieus.
|
Whatever. Mijn punt blijft gelden: Als hij een land 'leidt' en vertegenwoordigt waar mensen worden vervolgd en onderdrukt omwille van 'onislamitisch' gedrag, dan moet hij tante Chavez niet staan kussen en handjes strelen.
Citaat:
De wil op straat in Tehran is momenteel anti fundi, dus is dat zijn nieuwe richting.
|
Inderdaad, de straat is al een tijdje zo. Maar of dat Achmedinejad's richting is? De straat heeft niet gekozen voor deze President, maar mocht haar ontevredenheid over het vals spelen niet laten blijken, de vredelievende betogers werden namelijk manu militari aangevallen door Achmedinejad's moordcommando's. Het werd net geen Syrisch scenario, deze keer....
Citaat:
Gevaarlijk mannetje dus, overigens dat heb ik reeds ook al begrepen van gevluchte Iraniers
|
Absoluut.
|