Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Allochtonen nu ook op den tv !!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=184258)

elsina 14 maart 2013 00:20

Allochtonen nu ook op den tv !!!

2M Monde en Al Maghreb TV in Vlaams tv-aanbod van Telenet Digital TV

Geplaatst door dtvfan op 13 maart 2013

Digital TV-klanten in Vlaanderen kunnen voortaan kijken naar 2M Monde en Al Maghreb TV. Beide zenders waren reeds beschikbaar in het Brusselse tv-aanbod van Telenet, maar nu kunnen Vlaamse abonnees kijken naar deze zenders. 2M Monde is een internationale Marokkaanse zender en kan bekeken worden in Vlaanderen op kanaal 191 (Brussel: kanaal 201). Al Maghreb TV zendt programma’s over muziek, ontspanning en de sociale en culturele actualiteit in het Arabisch, Frans en Nederlands. Deze Belgisch Maghrebijnse zender kunnen Telenet Digital TV-abonnees bekijken op kanaal 192 (Brussel: kanaal 202).

http://digitaletv.tk/

Txiki 14 maart 2013 07:28

Is daar iets mis mee?

Mahalingam 14 maart 2013 12:23

2M Monde en Al Maghreb TV zitten op de satelliet en worden door Marokkanen bekeken via een schotel. Gaan die nu opeens hun schotel aan de kant zetten om aan de kabel te gaan?
Is het een voorbeeld van verder gaande islamisering van de samenleving?

Marie van de koster 14 maart 2013 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 6566356)
2M Monde en Al Maghreb TV in Vlaams tv-aanbod van Telenet Digital TV

.......

Zijn dat zo'n zenders als Club 41? Die is er ook onlangs bijgekomen.

Universalia 14 maart 2013 16:19

Gooi Telenet buiten, case closed. :cheer:

morte-vivante 14 maart 2013 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 6566731)
2M Monde en Al Maghreb TV zitten op de satelliet en worden door Marokkanen bekeken via een schotel. Gaan die nu opeens hun schotel aan de kant zetten om aan de kabel te gaan?

je bedoelt zoals de RAI zorgde voor een veritalianisering, en ETV voor een verspanisering?

circe 14 maart 2013 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 6566731)

Zolang we maar niet teveel Engelse zenders krijgen zeker? Stel je voor! Dat we buiten BBC1 & 2 nog een andere engelse zender gratis mogen bezien. Neen, dan liever de marokkaanse, turkse, tunesische en waarom niet Syrische zenders. We leven tenslotte in een gekoloniseerde wereld.

Eberhard Leclerc 14 maart 2013 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6567114)
Zolang we maar niet teveel Engelse zenders krijgen zeker? Stel je voor! Dat we buiten BBC1 & 2 nog een andere engelse zender gratis mogen bezien.

Je kunt al die andere Engelse zenders gewoon krijgen hoor bij Telenet. Net als alle Franse. Gewoon een pakket bestellen voor je digibox.

Slechts de 30 Nederlandse commerciele zenders blijven verboden terrein voor 't Vlaamse klootjesvolk. Dát is pas interessant...

Vito 14 maart 2013 16:29

Ik zie het probleem niet...

circe 14 maart 2013 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 6567118)
Je kunt al die andere Engelse zenders gewoon krijgen hoor bij Telenet. Net als alle Franse. Gewoon een pakket bestellen voor je digibox.

Slechts de 30 Nederlandse commerciele zenders blijven verboden terrein voor 't Vlaamse klootjesvolk. Dát is pas interessant...

Je wil dus zeggen dat ik gratis de zenders van de kolonisten kan bekijken, maar moet betalen voor Europese zenders?

Figy 14 maart 2013 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6567107)
Gooi Telenet buiten, case closed. :cheer:

Zet die zender niet op, ook case closed. :-)

circe 14 maart 2013 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Figy (Bericht 6567152)
Zet die zender niet op, ook case closed. :-)

Indien ik een aantal Engelse zenders bijkrijg is het voor mij inderdaad case closed. Maar indien ik enkel kolonistenzenders bijkrijg dan overweeg ik een overstap naar Belgacom ja.

Vlaanderen Boven 14 maart 2013 17:12

Tja. Op Telenet hebben ze ook het Israeli Network, waar geen hond naar kijkt omdat het enkel in het Hebreeuws is.

Eberhard Leclerc 14 maart 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6567140)
Je wil dus zeggen dat ik gratis de zenders van de kolonisten kan bekijken, maar moet betalen voor Europese zenders?

Sinds wanneer is jouw basispakket gratis?

lombas 14 maart 2013 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6567114)
Zolang we maar niet teveel Engelse zenders krijgen zeker? Stel je voor! Dat we buiten BBC1 & 2 nog een andere engelse zender gratis mogen bezien. Neen, dan liever de marokkaanse, turkse, tunesische en waarom niet Syrische zenders. We leven tenslotte in een gekoloniseerde wereld.

Marokko, Syrië en Tunesië waren inderdaad gekoloniseerd. Bij Turkije heeft men het goed geprobeerd maar de tijdsgeest (en wat Turken) zat al tegen.

circe 14 maart 2013 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 6567232)
Marokko, Syrië en Tunesië waren inderdaad gekoloniseerd..

Die landen zijn nog steeds gekoloniseerd.... door de arabieren. Of dacht je dat ze ginds van oudsher Arabisch spraken? Tel Egypte er maar bij: daar spraken ze koptisch.

o ja, die landen werden inderdaad ook een tiental decennia door Engeland en Frankrijk gekoloniseerd. Vandaar dat ze nog een deftig rechtssysteem hebben overgehouden, wat ze nu zo snel mogelijk gaan afbouwen om tot de hoogstaande sharia te kunnen overgaan. Vooruitgang kent geen grenzen nietwaar?

Citaat:

Bij Turkije heeft men het goed geprobeerd maar de tijdsgeest (en wat Turken) zat al tegen
Heb je het nu over het Ottomaanse Rijk?

Ik heb het namelijk over de kolonisatie van EUROPA door de muzelmaanse Ummah. Langzaam maar zeker, druppel voor druppel.

SDG 14 maart 2013 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6567140)

Maar de Nederlandse kan je zelfs niet eens tegen betaling krijgen.

Figy 14 maart 2013 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6567160)
Indien ik een aantal Engelse zenders bijkrijg is het voor mij inderdaad case closed. Maar indien ik enkel kolonistenzenders bijkrijg dan overweeg ik een overstap naar Belgacom ja.

Veel geluk met de powerlines! Hopelijk voor jou is het niet voor morgen dat Belgacom de kolonistenzenders door jouw telefoonlijn ramt. :-)

Klojo eerste klas 14 maart 2013 19:15

Ben ik blij dat ik nog niet digitaal tv kijk....weer 2 redenen meer om het nog langer uit te stellen.....

manta 14 maart 2013 20:33

Dat ze die buitenlandse zenders is uit het pakket laten, de prijs kan er enkel maar mee dalen.
:cheer: brt 1 :cheer:
:cheer: brt 2 :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be