![]() |
Allochtonen nu ook op den tv !!!
2M Monde en Al Maghreb TV in Vlaams tv-aanbod van Telenet Digital TV
Geplaatst door dtvfan op 13 maart 2013 Digital TV-klanten in Vlaanderen kunnen voortaan kijken naar 2M Monde en Al Maghreb TV. Beide zenders waren reeds beschikbaar in het Brusselse tv-aanbod van Telenet, maar nu kunnen Vlaamse abonnees kijken naar deze zenders. 2M Monde is een internationale Marokkaanse zender en kan bekeken worden in Vlaanderen op kanaal 191 (Brussel: kanaal 201). Al Maghreb TV zendt programma’s over muziek, ontspanning en de sociale en culturele actualiteit in het Arabisch, Frans en Nederlands. Deze Belgisch Maghrebijnse zender kunnen Telenet Digital TV-abonnees bekijken op kanaal 192 (Brussel: kanaal 202). http://digitaletv.tk/ |
Is daar iets mis mee?
|
2M Monde en Al Maghreb TV zitten op de satelliet en worden door Marokkanen bekeken via een schotel. Gaan die nu opeens hun schotel aan de kant zetten om aan de kabel te gaan?
Is het een voorbeeld van verder gaande islamisering van de samenleving? |
Citaat:
|
Gooi Telenet buiten, case closed. :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slechts de 30 Nederlandse commerciele zenders blijven verboden terrein voor 't Vlaamse klootjesvolk. Dát is pas interessant... |
Ik zie het probleem niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja. Op Telenet hebben ze ook het Israeli Network, waar geen hond naar kijkt omdat het enkel in het Hebreeuws is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
o ja, die landen werden inderdaad ook een tiental decennia door Engeland en Frankrijk gekoloniseerd. Vandaar dat ze nog een deftig rechtssysteem hebben overgehouden, wat ze nu zo snel mogelijk gaan afbouwen om tot de hoogstaande sharia te kunnen overgaan. Vooruitgang kent geen grenzen nietwaar? Citaat:
Ik heb het namelijk over de kolonisatie van EUROPA door de muzelmaanse Ummah. Langzaam maar zeker, druppel voor druppel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik blij dat ik nog niet digitaal tv kijk....weer 2 redenen meer om het nog langer uit te stellen.....
|
Dat ze die buitenlandse zenders is uit het pakket laten, de prijs kan er enkel maar mee dalen.
:cheer: brt 1 :cheer: :cheer: brt 2 :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be