![]() |
'Belgische' adel
Ontaard en verjoodst.
![]() Étienne Davignon ![]() Leopold Lippens ![]() Maurice Lippens |
Den Maurice en den Etienne hebben precies dezelfde plastron :lol:
|
Waar wilt u met deze topic heen? Ik zie het nut van deze topic niet, en bij deze mag ze dus gesloten worden.
Trouwens, de Belgische adel is veel ruimer dan die 3 heren die 2 familie's vertegenwoordigen, die u hier afbeeldt. |
Het is al onmogelijk te spreken van een Belgische adel, maar het gaat hier in het bijzonder over de criminele nep-adel.
Die Amerikaanse Jodin... wellicht dat het destijds niet louter sensatieverhalen waren waarmee ze op de proppen kwam en had gehoopt geld aan te verdienen. Nu, hoe komt een dergelijke persoon terecht in dat milieu? De vraag stellen is ze beantwoorden. |
Wat wil 'ontaard' hier zeggen ?
Wil je met 'verjoodst' zeggen dat het merendeel van die adel jood is ? Wat is eigenlijk het kenmerk/zijn de kenmerken van die Belgische adel om zo'n bewering te uiten ? Ik mis deze informatie om commentaar te kunnen geven.... |
Citaat:
Als het onderwerp U niet interesseert "mag het gesloten worden"??? Lees het dan niet hé. |
Citaat:
De topicstarter wil een probleem aankaarten. Maar doet het op de verkeerde manier. Stel je voor dat een van die bekende figuren een neger zou zijn. |
Citaat:
Voor mijn part leggen we die hele franskiljonse inteeltbende trouwens onder de metaforische guillotine. |
Citaat:
![]() Guy de Rothschild |
Citaat:
Misschien zou je beter eerst eens een voorontwerp van je draad maken, een paar dagen er over nadenken, enkele kennissen hun mening vragen over de begrijpbaarheid ervan, nog eens wat nadenken, en pas daarna dat spel op 't internet zwieren ? Of het vandeneerstekeer in K&K zetten, dan hoeft het voorgaande niet.... :twisted: |
Allemaal zo dezelfde kleur van ogen en gelaat vind ik.
|
Citaat:
|
afschaffen
|
Citaat:
|
veel foto-blabla zonder inhoud
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be