![]() |
Enquête E-commerce (online boodschappen)
Hallo allemaal,
Om mijn bachelor af te kunnen ronden, moet ik een bachelorproef indienen. Deze gaat over het doen van online boodschappen door de consument (voeding). Hiervoor heb ik een enquête opgesteld. Ik zou het enorm appreciëren als jullie deze dan ook voor mij willen invullen (of nog beter door jullie ouders /kennissen ... indien jullie niet (mede) verantwoordelijk zijn voor het inkopen thuis). Dit neemt maar enkele minuten in beslag. De antwoorden zijn daarbij volledig anoniem. Alvast enorm bedankt!! link: http://lessius.qualtrics.com/SE/?SID=SV_d5Uk4LTBVaVk6mV |
Wa schuift da?
|
|
Citaat:
ingevuld graag gedaan beroepsdopperken in spe |
Als ik 1 opmerking zou mogen maken : aantal gezinsleden = volwassenen en kinderen.....? Inwonende volwassen kinderen bestaan ook hoor.....vanaf hun 16e :twisted:
|
Ik begin er niet aan om online iets te kopen, wat dan ook, wegens geen vertrouwen om aankopen/bankverrichtingen te doen via het internet.
Enquêtes waar men naar mijn zin teveel info rond mijn persoon vraagt vul ik al nooit in. (dat zal mijn paranoia weer zijn denk ik) Toch veel succ6 met uw studies. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Da was rap gedaan :-o Ik voel me voor vandaag weer een nuttig lid van de maatschappij :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
@klojo: bedankt voor uw opmerking, het is me ook al opgevallen dat die vraag verscheidene interpretaties heeft.. Voor al de anderen die het toch hebben ingevuld, hartelijk bedankt!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=167988 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als 't een mannelijk exemplaar is, bwa, OK. ALhoewel, de vrouwelijke forummers mogen ook iets hebben, hé.... Voor een vrouwelijk exemplaar zou ik toch ergens een letter door 2 andere, maar gelijke, vervangen.... :twisted: Van de toog gesproken.....dees week dikke sorry, 't budget is voor 't zelfde, maar op een ander, gereserveerd...... :oops: |
Citaat:
|
Laat liever u tetten eens zien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be