![]() |
Uitbreiding Brussel is een feit.
Brusselse burgemeesters binden in
Citaat:
|
Dat gaat helemaal niet over de uitbreiding van Brussel, maar om de overdracht van bevoegdheden van de 19 gemeenten naar het Gewest, een Vlaamse eis.
Nu, deze Vlaamse eis is gewoon een imperatief voor goed bestuur en efficiëntie, wat Philippe Moureaux ook goed begrepen heeft. Proficiat meneer Moureaux! |
Citaat:
|
Dit is inderdaad geen uitbreiding van Brussel. Waarom sommigen bepaalde dingen bewust verkeerd blijven voorstellen, is me een raadsel. Dat is zo DS!
Het wordt hoog tijd dat die 19 baronieën inbinden en de mensen in Brussel een ernstige structuur krijgen, die de leefbaarheid van hun stad verzorgt. Brussel is op zich een toffe stad, gezellig en aangenaam. Uiteraard kan het beter, maar dat geldt ook voor Antwerpen, Madrid en Berlijn, om een paar steden te noemen. |
Citaat:
|
Mijn excuses, blijkbaar nog nie goe wakker toen ik dit las, om een of de andere reden was ik ervan overtuigd dat het over de randgemeenten ging.
|
Veel te kleine stap. Voor veel te veel geld in ruil.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Indien de stad Brussel zou uitbreiden tot op het niveau van het gelijknamig gewest, zou niemand bezwaren hebben.
|
Citaat:
Vele mensen hebben vrees om Brussel binnen te gaan, uit vrees voor bestolen te worden door de vele vreemdelingen die er rond slenteren, die geen werk vinden en dan toch aan een beetje geld moeten zien te komen .... door te stelen, inbraken te plegen en de boel op stelten te zetten in de Brusselse straten. En de politie laat begaan of liever durven niet ingrijpen om hun leven niet in gevaar te brengen, want wapens mogen de politie agenten NIET gebruiken, dus.... die vreemde meute heeft het voor het zeggen. Daar nog eens bovenop heeft Brussel een rooie burgemeester, die het goed vindt wat er gebeurd want hij grijpt niet in. In zo'n omgeving met al dat vreemd volk dat er rond slentert, daar durf ik niet meer te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
#broekpoepvlaming |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mse-rand.dhtml En nog steeds denken 'progressieven' de problemen met 'verrijking' op te lossen via jeugdcafés, ontmoetingsruimtes en sportinfrastructuur. |
Citaat:
deal? wanneer doen we dat? :-) |
Citaat:
Als je Vilvoorde noemt zullen de meeste mensen toch echt aan Jean Luc de H. denken nietwaar? Miljarden Dexia-euroos die werden verkwanseld door graaiers. Dát los je idd niet op met een sporthalletje... |
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...mse-rand.dhtml Dat ook niet en dat is een groter probleem, dat is ook wat men onder 'verrijking' verstaat. Libanese Syrische Somalische enz toestanden ? Weldra ook in uw buurt. Vilvoorde WAS (verleden tijd) een leuke stad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be