![]() |
Recht en transseksualiteit
Een vrouw van de federale heeft zich laten ombouwen tot man .
Wettelijk is ze nog vrouw , ze mag volgens de wet enkel vrouwen fouilleren , fouillering enkel door hetzelfde geslacht gezien het schaamtegevoel van de verdachte niet geschonden mag worden . Feitelijk is ze een man met de gevoelens van een man , geen enkele vrouw gaat het pikken dat een vreemde man zomaar tussen haar benen gaat zoeken . Het schaamtegevoel wordt dus geschonden . En nu . En gezien we toch op internet zitten , en nu wachten op een resem van beledigingen . Groetjes . |
De man waarover ik het heb heeft lekkage .
De geslachtsoperatie is mislukt , de plastiek ertussen begint te lekken . En dat mag vrouwen fouilleren . Begrijpe wie kan . |
Citaat:
Problemen met fouilleren . |
De federale beweert trouwens dat 3% van de gefouilleerden transseksueel is .
In their dreams . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In their dreams . Waarom ik dat ik hier niet download ? Omdat ik er te dom voor ben . Maar ik ben wel zeker van mijn sekse . En aandacht hoef ik niet te zoeken , als ik over straat loop kijken alle vrouwen en het merendeel van de mannen mij na . |
Citaat:
Beter te veel zelfvertrouwen dan te weinig schatje. |
Citaat:
Ik heb een doel in mijn leven , en jij . |
Citaat:
|
Citaat:
Je opent hier 4 topics , reacties 2-1-4-2 Ik ben sociaal en aantrekkelijk , alles wat ik doe lukt . Ik ben ook mooi , ik kan hier uit domheid geen foto van mezelf plaatsen maar schoonheid zit ook vanbinnen . En waarom val je mij aan omdat ik iets inzake wetgeving tracht te wijzigen . Lukt het mij , zoveel te beter , lukt het niet , tant pis , maar alles in mijn leven lukt mij . Omdat ik mooi ben . |
Transeksueel of transgenders , nou en , laat ze gewoon met rust !!
Het zijn ook mensen zoals u & ik !! |
Citaat:
We zitten in een schemerzone , enkel echte vrouwen zonder genitale afwijkingen mogen wat mij betreft fouilleren . |
Wat bij terreuronderzoek bv op het vliegveld ??
|
Citaat:
|
Citaat:
En vindt je dit een debiel topic , lees het dan niet . |
Citaat:
Hoe bepalen wat een echte vrouw is , vrouwelijke agentes laten onderzoeken door vrouwelijke artsen . De mannelijke sekse heeft het er behoorlijk moeilijk mee zich te laten fouilleren door een echte vrouw me dunkt . Ik niet , Ze hunkeren om het te doen . |
Hoe lang is het eigenlijk al weer geleden dat ze nog eens gewogen zijn?
![]() |
Citaat:
Ik ben niet bang van een echte vrouw. De discussie ontwijken is hier weer het doel waarmee ik ze weer met 5-0 gewonnen heb . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be