![]() |
Islamitische haatpreek in de aula van een school in Nederland
Ook in Nederland wordt de democratie en vrijheid van meningsuiting misbruikt door haatimams die dan hun gif komen spuien.
Moet dat niet op de ene of de andere manier worden beperkt en gecontroleerd? Citaat:
|
Een land dat Islamiseert kent dit soort evenementen.
De Islamieten passen de kunstgrepen van de Hagepredikers uit de 16e en 17e eeuw toe. |
Schattige knulletjes
Is het niet schattig hoe die knulletjes, die eigenlijk volwassen moeten zijn, aan de voeten van de meester zitten en zijn woorden opzuigen als nectar? Meester, geef mij voedsel voor mijn geest Meester, zeg mij hoe ik moet leven Meester, geef mij een reden om voor te leven Meester, geef mij een taak en ik zal u dienen Meester, uw goedkeuring geeft mij kracht Meester, geef mij een doel om voor te strijden Meester, zeg mij wie de vijand is Meester, samen zullen wij ons verdedigen Meester, samen zijn wij sterk en machtig Meester, samen zullen wij overwinnen |
Een gezonde samenleving treedt hard en onverbiddelijk op tegen vijandige elementen.
Enkel mentaal gedegenereerde, suïcidale samenlevingen zoals de Nederlandse (en de meeste Westerse samenlevingen) laten dit toe. |
Citaat:
Neem nu dit concrete geval: de zaal werd afgehuurd door de werkgroep Isra (opgericht 13 febr.) die onder de paraplu van "Stichting Droom" schuilt. En die stichting? Haar kerntaak is reïntegratie van kansen jongeren. Onlangs kregen ze nog 225.000 euro van Het OranjeFonds. (ja, inderdaad die is weer verbonden met de Oranje B.V.) Follow the money. Wie heeft er betaald voor de zaal en voor de spreker? Verder: iedereen mag hier in Nederland praten wat mij betreft zolang die binnen de grenzen van de wet blijft. Maar dan moeten de organisatie en de aanwezigen het allemaal uit eigen zak betalen; niks geen subsidie dus of gebouwen van de overheid beschikbaar stellen. |
Citaat:
|
STOP! Photoshop!
@Antoon
Merkwaardige foto Antoon. Wat staat die agent daar alleen met die demonstrant? Ik zie iets anders. ![]() |
Citaat:
|
3 Bijlage(n)
@ Piero
Antoon heeft de foto via internet (google afbeeldingen) Daar vindt je ook deze: De middelste is van een meisje dat gestenigd gaat worden. Rest mij te zeggen dat dit gespuis de kogel verdient. Wie mij ooit nog durft te vertellen dat de Islam een vredelievende godsdiens is, is wat mij beytreft roijp voor Den Dolder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be