![]() |
vraagje in verband met abonnementen
teenwoordig krijg ik een mail voor elke post die op een topic geplaatst wordt. Terwijl je vroeger alleen voor de eerst geplaatste een waarschuwing kreeg. Met als gevolg dat ik 250 mails had vandaag waarvan de helft met betrekking op het topic '21 JULI'. Kan ik dat systeem weer aanpassen ergens?
|
Citaat:
Ik post hier nog eens een antwoord van jeroen: Citaat:
|
Ah niet gezien!
Sorry voor het ongemak:oops: ;) |
Bij vB krijg je de meldingen opnieuw van zodra je het forum opnieuw bezoekt, bij phpBB kreeg je slechts nieuwe als je het topic opnbieuw bezocht.
Dat verklaart het verschil dus. |
Citaat:
|
Dat heb ik nergens vermeld.
Dit forum is veel minder server intensief, biedt veel meer opties en laat een beter beheer toe ... Dus ik vind vB toch wel beter 8) :p |
vB is beter, het enige wat ik mis is die optie om een lijst met de draden te kunnen zien waarop je gereageerd hebt. Dat is nu misschien ook wel mogelijk door te zoeken op je eigen nick, maar het is toch anders. 8)
|
Je kan je gewoon op die topics abonneren hé zonder e-mailnotificatie... dan vindt je die allemaal in je abonnementensectie terug.
|
t probleem schijnt hier vanzelf opgelost te zijn. Toch bedankt.
|
Citaat:
Merci |
Citaat:
|
Citaat:
|
:? Ik geraak er niet wijs uit hoor
Staat het antwoord daar wel in? Ik heb er genoeg van elke seconde een mail binnen te krijgen. |
http://forum.politics.be/showpost.ph...20&postcount=2
Tweede bolletje, duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor ... |
:-D Joepie, de nachtmerrie is eindelijk voorbij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be