![]() |
NVA politici cumuleren het vaakst
http://www.standaard.be/artikel/deta...word=cumuleren
Gaan de oogjes al open, NVA-dwepers? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vindt u van het artikel? |
tja, dat heb je natuurlijk als een partij opeens sterk groeit. en wat is nu juist je probleem? die zijn democratisch verkozen, dat weet je toch hé? het gaat hier niet over cumuls met postjes in intercommunales of staatsbedrijven.
ik krijg meer en meer de indruk dat je wat problemen hebt met democratie, tommm. |
Het gaat om lokaal niveau. Op Vlaams en federaal niveau zal het plaatje er wel volledig anders uitzien. We zullen maar zwijgen over de halve criminelen-cummuleerders bij de traditionele partijen zeker?
|
Citaat:
http://www.n-va.be/nieuws/persberich...tieke_cumul_!_ Ze tonen zich alweer hypocriet beste. Net zij waren de grootste critici als het over cumul ging. Dat ze postjes cumuleren waar ik, en niet bedrijven, voor betalen vind ik niet meteen een pluspunt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch zielig zo'n obsessie zoals die van jou. Na de verkiezingen van volgend jaar zal jij toch doodziek zijn van ellende denk ik dan. |
voor de volledigheid:
Citaat:
|
Citaat:
ps ik hoop dat ik hiermee de brulapen niet te zeer beledig, want dat zijn mooie beesten. |
Dus 90% van de N-VA volksvertegenwoordigers heeft een lokaal mandaat? Dat is veel maar ik zie het porbleem niet aangezien de andere partijen op de voet volgen en trouwens die mensen zijn democratisch verkozen. Dit kun je niet vergelijken met de cumul-waanzin van traditionelen in bedrijven.
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er hier al een draad waarin geklaagd wordt dat de politiekers te ver van hun kiezers staan ? :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me af hoe de percentages zouden zijn moesten alle cumuls bekeken worden :twisted: |
Citaat:
Neen, dat kan niet. Die doen niet aan dit soort eenzijdige journalistiek ! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat was uw punt feitelijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be