Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Tijd : "Parket opent strafonderzoek tegen ACW" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=184507)

De gemuilkorfde 20 maart 2013 00:06

De Tijd : "Parket opent strafonderzoek tegen ACW"

1 Bijlage(n)
Weer een krantenkop om van te smullen.
Morgen weten we weer meer.

fonne 20 maart 2013 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 6573333)
Weer een krantenkop om van te smullen.
Morgen weten we weer meer.

Arme ACW-groupies. Ze hebben zich een paar uurtjes mogen laven aan de klacht tegen Peter Dedecker, maar nu krijgen ze lik op stuk:lol:

De gemuilkorfde 20 maart 2013 00:35

De "insinuaties" moeten stoppen.
Dringend klacht indienen tegen het parket... :lol:

De gemuilkorfde 20 maart 2013 00:36

Vroeger hoorde je veel over "Reader's Digest", ik denk dat dit wel eens Rieder's indigestie kan worden ;-)

eno2 20 maart 2013 00:48

Leuk hé, zo je eigen draad vullen...

De gemuilkorfde 20 maart 2013 00:50

Iedereen kan meedoen, hee.
Enige reden dat ik een nieuwe draad gestart hb, is dat dit toch belangrijk nieuws is, dat niet zou opvallen als het op pagina 36 of zo van de bestaande draad terechtkomt.

Vette Pois(s)on 20 maart 2013 00:53

Hopelijk krijgen ze die beerput niet meer toe.

Anselmo 20 maart 2013 00:57

Verrassend nieuws!
Benieuwd waar het om gaat.
Kan nog een interessant draad worden!

giserke 20 maart 2013 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6573356)
Leuk hé, zo je eigen draad vullen...

Eno, Ik begrijp niet waarom je dit soort gansterisme wil verdedigen. 8O

eno2 20 maart 2013 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6573365)
Eno, Ik begrijp niet waarom je dit soort gansterisme wil verdedigen. 8O

Het ACW deed tot nader order niets illegaals.

De gemuilkorfde 20 maart 2013 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6573367)

Als je zelf de wetten op maat laat schrijven is dat niet moeilijk.
Berlusconi deed het ook keer op keer.

Xenophon 20 maart 2013 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6573367)

Zolang ze niet veroordeeld worden bedoel je? Zoals De Gelder tot nader order niets illegaal deed?

Aoi 20 maart 2013 02:19

Vind de kop van Het Nieuwsblad anders ook best interessant.

Robinus V 20 maart 2013 03:49

Parket opent een strafonderzoek en er zijn al N-VA'ers die denken dat het ACW veroordeeld is. Doe gerust, hoor. Het maakt het allemaal makkelijker om duidelijk te maken hoe de N-VA'ers geruchten en geen feiten gebruiken in hun propaganda, achteraf wanneer de uitspraak van onschuld komt. Want tot nu toe is er nog niets gevonden en dat gaat ditmaal waarschijnlijk ook niet zo zijn. De N-VA verliest alle geloofwaardigheid.

Brakelaar 20 maart 2013 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6573430)
Parket opent een strafonderzoek en er zijn al N-VA'ers die denken dat het ACW veroordeeld is. Doe gerust, hoor. Het maakt het allemaal makkelijker om duidelijk te maken hoe de N-VA'ers geruchten en geen feiten gebruiken in hun propaganda, achteraf wanneer de uitspraak van onschuld komt. Want tot nu toe is er nog niets gevonden en dat gaat ditmaal waarschijnlijk ook niet zo zijn. De N-VA verliest alle geloofwaardigheid.

eerder het ACW die zijn geloofwaardigheid aan het verliezen is,stront aan de knikker zeg ik!

De gemuilkorfde 20 maart 2013 08:08

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Tijd
Dat er een strafonderzoek volgt, betekent niet dat die aantijgingen ook gegrond zijn, aldus de kranten, maar het Brusselse parket vindt dat het dossier zwaar genoeg weegt om het te onderzoeken op misdrijven.

Anders gezegd : mocht het hele dossier uit los zand bestaan dan zou er niets te onderzoeken vallen.
Blijkbaar valt er toch wel van alles te onderzoeken, los van het fiscale...

Vito 20 maart 2013 08:15

Citaat:

Parket opent een strafonderzoek en er zijn al N-VA'ers die denken dat het ACW veroordeeld is.

Klopt. Men gaat direct al een afloop van het proces erbij verzinnen.

Maar niet enkel N-VA'ers doen dat, gisteren bij de klacht van ACW tegen Peter De Decker waren de ACW'ers in hetzelfde bedje ziek.

Waar of niet?

Travis66 20 maart 2013 08:24

Citaat:

Probeer te volgen meneer de vijfde.
N-VA zegt op 14 februari "er is stront aan de knikker".
Als het parket een onderzoek start, wil dat zeggen de opmerking ontvankelijk genoeg is om onderzocht te worden. Dat het hier gaat om een terechte bezorgdheid en geen vergezochte insinuaties of laster.

De uitspraak, schuldig of onschuldig, doet aan die stelling zelfs niks af.

Het ACW dat een advocaat inschakeld en zelf klacht neerlegt, kan zich op die stelling NIET beroepen.

Another Jack 20 maart 2013 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6573501)
Probeer te volgen meneer de vijfde.
N-VA zegt op 14 februari "er is stront aan de knikker".
Als het parket een onderzoek start, wil dat zeggen de klacht ontvankelijk genoeg is om onderzocht te worden. Dat het hier gaat om een terechte bezorgdheid en geen vergezochte insinuaties.

De uitspraak, schuldig of onschuldig, doet aan die stelling zelfs niks af.
Het ACW dat een advocaat inschakeld en zelf klacht neerlegt, kan zich op die stelling NIET beroepen.

;-)

Klojo eerste klas 20 maart 2013 08:27

Heb ik iets gemist of is mijn Alzheimer erger dan ik dacht ?
Heeft iemand bij het gerecht een klacht tegen 't ACW ingediend ?
Indien ja : Laat maar....
Indien nee : baseert het gerecht zich dan enkel op het feit dat er bij de BBI klacht is ingediend ?
Indien nee : waarop dan wel ?
Indien ja : baseert het gerecht zich dan enkel op wat er in de pers komt en de verklaringen van de NVA, enz. of heeft zij inzage in het dossier bij de BBI ?
Ik ga efkes een dutje doen, ik snap er niks meer van..... 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be